Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Facebookissa olla vain "kytiksessä" niin ettei kukaan silti löydä sua?

Vierailija
25.03.2009 |

Eli että voit tsekkailla toisten profiileja ja ehkä halutessasi olla jonkun kaveri (?) mutta sua ei kukaan etsimällä löydä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voit luoda oman profiilin ja laittaa sen niin ettei se näy haussa ollenkaan tai esim. tietyille ihmisille.

Vierailija
2/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nää profiileja, jollet ole ko.ihmisen kaverina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen säätänyt niitä asetuksia mutten silti ole varma onko se julkinen vai ei.. ei kyllä tarttis olla!

ap

Vierailija
4/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlen avulla, kun et ole kirjautuneena. Googlen ei pitäis löytää sua jos säädöt on kohdillaan

Vierailija
5/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näilläkin se yleensä on niin, että verkostoon kuuluvat näkee. Ja jos verkostona on Finland, niin näkijöitä riittää...

Voit rajoittaa näkymisesi haussa, mutta tällöin et saa yhtään kaveria ellet itse pyydä. Ja vain kavereiden profiileita pääsee kyyläämään. Omaan profiiliin ei oo pakko mitään laittaa jos ei haluu ;) Paitsi tietty nimi

Vierailija
6/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuvan ja nimen mutta ei mitään tarkempia tietoja ellet ole kaveri. Mutta google silti löytää. Sitten voi rajata niin että nimeä ei löydy ollenkaan facebookin haulla (eikä sitten kai googlellakaan). Mitä ap tarkoitti?

Vierailija
7/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salanimellä ja ei-tunnistettavalla kuvalla. Se on yksi keino jos et halua muiden kuin kaveriksi pyytämiesi tunnistavan sinua.

Vierailija
8/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähes 100 % varma että eräs henkilö on Facebookissa mutta häntä ei todellakaan löydä omalla nimellään. Mutta pistän melkein pääni pantiksi että hän siellä kuitenkin on.

Entä voiko itse nähdä kuka on käynyt katsomassa omaa profiilia?

ap

Vierailija
9/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin edes silloin ei löydä. Mä oon rajannut prifiilini just niin. Mut luulen että jos olet jonkun kaveri, niin sen kaverilistassa näkyy susta pikkukuva ja nimi, muttei muuta.

Vierailija
10/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tolleen, oman profiilin oon piilottanut niin ja sitten voi vielä valita ketkä kaverit näkee ja mitä minusta ja mun kuvista, en tykkää kun outoja ihmisiä on änkeemässä kaveriksi.

niin edes silloin ei löydä. Mä oon rajannut prifiilini just niin. Mut luulen että jos olet jonkun kaveri, niin sen kaverilistassa näkyy susta pikkukuva ja nimi, muttei muuta.

Vierailija
11/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoneet salaisen profiilin jota ei löydä haulla. Se on urbaani legenda että voisi nähdä ketkä ovat käyneet katsomassa profiilia, FB:n perusideoihin kuuluu että se mahdollistaa ihmisten "kyyläämisen" ja koko hommasta menis maku jos sitä ei enää voisi käydä tekemässä salaa ; )