Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun mun mies on ihana :)

Vierailija
25.03.2009 |

hän laittoi just viestin että "minä halusin vain sanoa sinulle että rakastan sinua ja mulla on ikävä, nähdään illalla".

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana mieshän sulla on ja pidä kiinni;)

Vierailija
2/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako minuuttia ekan korppikotkan ilmestymisestä taivaalle ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina tarvitse esim. iltaa vain kahdestaan jaksaakseen arjessa. Tällaisetkin teot kantavat..

Vierailija
4/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen viestin saatuaan jaksaa taas hymyssä suin jatkaa askareitaan.

Vierailija
5/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas laitoin eilen omalle miehelleni linkin juutuubiin ja meidän häävalssiin, kyllä oli kuulemma piristänyt työpäivää :)Aurinkoista kevättä!

Vierailija
6/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas laitoin eilen omalle miehelleni linkin juutuubiin ja meidän häävalssiin, kyllä oli kuulemma piristänyt työpäivää :)Aurinkoista kevättä!

Vierailija
7/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolitoista vuotta sitten olikin menossa jakoon, kunnes saatiin kauhealla vaivalla asiat selvitettyä ja homman toimimaan. Nyt ollaan uudelleen rakastuneita toisiimme ja onnellisia, että on kuuden avioliittovuosi menossa ja ehjä perhe.

Vierailija
8/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse oon ihan samanlainen. Että jos jotain myönteistä, nii kyä siinä jotain häikkää o.

Vierailija
9/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies pyysi aikaa, jotta voi näyttää pystyvänsä muuttumaan ja että voidaan selvittää asioita. Minä kun olin siihen saakka yrittänyt selvittää niitä yksin. Onnekis yritettiin vielä, vaikka en ensin edes halunnut enää yrittää yhtään mitään.

Vierailija
10/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sinulla ap, ja minulla myös.Nauttikaamme siitä;)

Vierailija
11/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä täytyy sanoa että on lopetettu ajat sitten tuollaiset viestittelyt.

Vierailija
12/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä se on mukavaa piristää ja muistaa toista kesken työpäivän :)

Vierailija
13/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää lässytystä aikuisilta ihmisiltä...

Vierailija
14/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kovaa nalkutusta ja valitusta elämän raskaudesta ukolle, kyllä se siitä viimeistään lähtee jonkun mukevammn matkaan. Vielä kun nostat vähän verkkareita ylöspäin ja raahaudut sohvalle syömään suklaata, niin jopas on homma hanskassa.

Vierailija
15/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis yhtään vois kuvitella laittavani mitään imelijä viestejä miehelle vaikka siitä tykkäänkin. Eikä hän minulle. Minä en tykkää imelistä viesteistä jokin siinä tökkii. En näe siinä mitään ihanaa.

Täytyy oikein miettiä mitä teen vastaavasti. Juu hän matkustaa usein ulkomaille, kysyn että milloin se paluupäivä oli? Ei siis viestitellä oikeestaan mitään. Asiasta soitellaan.

Vierailija
16/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanoo toiselle rakastavansa. Tai että on ikävä. Vaikka me ollaan yhdessä oltu 10v niin tuo on vieläkin ihan normaalia.

Vierailija
17/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina valilla loydan ihania viesteja siroteltuna ympari kotia. Yksi aamu loysin jaakaapin ovesta valokuvan meista yhdessa perheena ja siina vieressa teksti "I love you ---, you are wonderful wife, woman and aiti!"

Mies muutenkin kohtelee mua kauniisti: asettaa mut kaikessa etusijalle, avaa auton oven, soittaa kotiin tyopaivan aikana ja kysyy miten jakselen, haluaa ostaa mulle vain parasta ja laadukasta vaikka itsellensa valitsee mahdollisimman halpoja juttuja, sanoo joka paiva kuinka kaunis ja seksikas olen (raskauskiloja vielakin jaljella...), halaa, suukottelee, kavellessa pitaa kattaan hartioillani yms. yms.

Ihanaa olla naimisissa! :)

Vierailija
18/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänne, että ette edes usko/tiedä maailmasta löytyvän myös hyviä, rehellisiä ja ROMANTTISIA miehiä? Tässäkin ketjussa on kuitenkin jo jokunen sellaisen vaimo/tyttöystävä ilmoittautunut. - Ja minä ilmoittaudun joukon jatkeeksi!

Minunkin mies lähettää aina silloin tällöin lässyttäviä rakkausviestejä, tuo kukkia ilman mitään erityistä syytä ja ostaa joskus jonkun pienen lahjan. "Minä rakastan sinua", "Sä olet kaunis" jne. kuuluvat usein toistuvaan sanavarastoon, eikä ne kuulleessaan todellakaan tarvitse pelätä, että teoilla/sanoilla kompensoidaan jotain pettämisiä tai muuta ikävää. Seksimieltymykset ja -halutkin käyvät yksiin, joten ei miehen tarvitse mitään "seksiKINUAMISTA" kukilla pohjustaa. Sen verran hyvin osaa asiansa makuukammarin puolella ja muutenkin lämmittää mieltä tuo minun mies, että minä olen "kinuava" osapuoli vähintään yhtä usein!

Mitäs, jos mammat lopettaisi katkeruudessa ja huonoissa ihmissuhteissa kieriskelyn, ja vaikka vaihtaisi sellaiseen mieheen, joka voi tekstiviestittää kesken päivän ja ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia "Minä rakastan sinua!"?

- Ja ymmärrän toki, etteivät kaikki tykkää "lässyttämisestä", mutta mitä se on teiltäkään pois, jos jotkut tykkäävät ja nauttivat siitä? En minäkään pidä esim. viherkasveista, airobicista, rantalomista, monilapsisuudesta tai vaaleanpunaisesta väristä, mutta en tosiaan ylenkatso ihmisiä, jotka niistä pitävät. Mitä omituista tai tuomittavaa on siinä, jos pitää siitä, että oma mies sanoo rakastavansa?

Ap, onnea sinulle hienosta miehestäsi. Ymmärrät varmaan olla pahoittamatta mieltäsi näiden pikkusieluisten (ja huonompionnisten) kommenteista...

Vierailija
19/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä minunkin elämä on todella ihanaa.

Meillä mies ostaa laatua kylläkin molemille. Olenkin kieltänyt ostelemasta ainakin itselle yhtään mitään. Minulla on jo kaikkea.

Niin ja minä en kaipaa noita olet seksikäs juttuja. Hei ihan oikeesti...

Meidän naapurit ovat olleet naimisissa 20 vuotta ja kävelevät käsikädessä :) En voisi kuvitella sellaista mieheni kanssa. Se on vaan niin luonnotonta.

Jos joku näkisi meidän tekevän niin, niin varmasti kysyisivät "mikä teitä vaivaa onko kaikki hyvin"

Naista voi kohdella hyvin eritavoin.

Vierailija
20/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä panettele ihmisten tapaa elää. Jokainen tarpeidensa mukaan.

Kerroin vain omista tarpeistani.

Eikä sinun tarvitse tulla minulle sanomaan, että vaihda kunnon mies.

Kunnon mies on naisille eri asioita.

Niin ja en todellakaan ole katkera.