Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kun mun mies on ihana :)

Vierailija
25.03.2009 |

hän laittoi just viestin että "minä halusin vain sanoa sinulle että rakastan sinua ja mulla on ikävä, nähdään illalla".

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu uuden ukkonsa kanssa jo 5vuotta.

ne laittelee päivittäin tuollaisia lässyn lässyn viestejä:D

Mutta riidat niillä on yhtä KAAOSTA =D

Vierailija
22/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

26, olen ihan samaa mieltä kanssasi! En ymmärrä, mikä into joiltakin löytyy tulla aina pilaamaan tällaiset ketjut typerillä kommenteillaan. Miksi tuottaa tahallaan toiselle pahaa mieltä?

Mun mielestä viesti kuulosti ihanalta. Ja jos joku muuten sanoo tota ap:n saamaa viestiä imeläksi, niin ei ole kyllä sellaista nähnytkään :D Uskon, että nämä "haukkujat" ovat niitä, jotka jossain sydämensä sopukassa toivoisivat ihan samanlaista viestiä (tai ehkä viestiä ylipäätään) omalta puolisoltaan. Vaikka olis oltu naimisissa 50 vuotta, on totta kai ihanaa, kun toinen muistaa tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt, että onnelisuus voi muodostua muustakin, kuin toistuvista kliseistä. Luottamus ja toisen kunnioitus on A ja O.

Naisilla nämä tarpeet ovat huomattavasti suuremmat kuin miehillä. Naista pitää pyöritellä pumpulissa välttyäkseen katastrofilta;)

Terv. mies

Vierailija
24/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä mukavia sanoja kuin materiaa. En edes ymmärrä, miten joku voi ne rinnastaa. Ihmettelen myös, miksi rakkauden tunnustaminen voi jonkun mielestä olla lipevää ja miksi sen pitäisi avioliitossa loppua? Outo ajattelutapa. En mä tarkoita, että pitäisi joka päivä sitä hokea, vaan silloin tällöin kuultuna se tuntuu hyvältä. Pumpulissa mua ei tarvitse pyöritellä, olen aika jalat maassa oleva ihminen, mutta jos mä rakastan, niin kyllä tykkään sen ääneen myös sanoa; niin miehelle kuin lapsille.

Vierailija
25/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa käsittää että niitä tapoja on satoja.

Toinen kaipaa rakkauslurituksia kun toiselle riittää että puhutaan vaikka vaimon työstä.

Vierailija
26/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää sanoa jos tietää asian olevan niin?

Onkin tärkeämpi sanoa, kun lakkaa rakastamasta.

Ketjussa oli nainen joka sai materiaa miehen palvoessa. Onko se sitten auto, turkki, koruja, suklaata, kukkia...mies osoittaa rakkauttaan lahjoin ettei siinä mitään ihmeellistä rinnastusta ole.

Kyllä minä ymmärrän naisia jotka tarvitsevat rakkaudentunnustuksia.

Ihmisen pahin vihollinen on totaalinen hylkääminen ja yksin jääminen.

Vierailija
27/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä rakkaudentunnustuksia tarvita, eikä nainen pelkästään.

Vierailija
28/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäis päivääkään miestä, joka ei puhu eikä pussaa.

Omaakin piti vähän kouluttaa, mutta nyt kumpikin ollaan tyytyväisiä. Miehen lapsuudenkodissa nimittäin ei ikinä sanottu mitään rakkaudesta, eikä hän muista koskaan tulleensa halatuksi pienenä. : ( Minun kanssani hän oppi ilmaisemaan tunteitaan vähän avoimemmin ja tykkää siitä. Lapsetkin tykkäävät, kun isi näyttää rakkauttaan heitäkin kohtaan. Meillä halataankin paljon ja sanotaan, että äiti ja isi rakastaa.

Saan kukkia aina merkkipäivinä, joskus myös ison riidan jälkeen. Mies sanoo pari kertaa viikossa jotain kaunista ja tuo joskus pikkuylläreitä kotiin, tyyliin ässäarpa tai suklaakonvehteja.

Vierailija
29/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on henkilökohtainen reviiri. Ihan pienellä lapsellakin.

Toiset vain ovat sellaisia tietyllä etäisyydellä eläviä tasapainoisa onnellisia ihmisiä.

Meillä töissä on henkilö joka halailee taputtelee tulee lähelle puhumaan. Ei hän tarkoita pahaa vaikka monet ei siitä tykkää. Hän on vain sellainen "liimapaperi"

Vierailija
30/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jollain random tyypillä töissä??? Voi herrajesta. kaipa se aviomies on liimapaperi, kun on sanonu mua rakastavansa. Täytyy kai jättää se, eihän tollasta kestä kukaan..

huoh tän palstan riivinrautoja...

Vierailija
31/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan onnellisia naisia - mun mies on meinaan samanlainen.

En mä näe siinä mitään liian imelää. Herranen aika, minkätakia olisi imelää, jos sanoo rakastavansa/kaipaavansa aviopuolisoaan? Ketä sitä sitten kuulusi rakastaa? No, lapsia tietysti, mutta aikuista?

Kyllä meillä päivittäin sanotaan ja näytetään rakastaminen ja toisen kunnioittaminen. Yhdessä on oltu 19 vuotta. En kyllä todellakaan jaksaisi elää liitossa, jossa ei rakkautta näytettäisi. Tai vielä pahempaa: sitä ei enää olisi.

Vierailija
32/32 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset tarvitsevat läheisyyttä huomattavasti enemmän kuin toiset.

Ei sinun miestäsi tarvitse jättää jos teillä on samat tarpeet. Tarpeet kohtaa tasapainoisesti.

Eikä sinun tarvitse nimitellä toisia riivinraudoiksi jos heillä ei ole samat tarpeet kuin sinulla.