Heippa
Neiti on päikkäreillä ja olen käynyt tunnin sisällä varmaan 5 kertaa vaunuja heiluttaas kun ei meinaa nukkua. Vitsi kun olis miljoona asiaa mitä pitäisi tehdä kun neiti nukkuu..mutta kun ei jaksaisi. Olis niin kiva vaan istuskella ja löhötä. Nukkuakin olis kiva, mutta en uskalla kun pelkään että itkuhälyttimestä loppuu paristot ja en kuulekaan jos neiti itkee..
Meillä oltiin kuudelta hereillä ja neiti kitisi vieressä seitsemään, jonka jälkeen onneks nukahti niin sain itsekin vielä nukuttua. Meillä syödään edelleen suunnilleen 2-3h välein, vitsi kun väsyttää yöllä herätä. Pitäisi vaan itsekin mennä ajoissa nukkumaan eikä kukkua yhteentoista niin voisi olla pirteämpi. On vaan kiva viettää miehenkin kanssa iltaa yhdessä kun neiti on mennyt 9 aikoihin nukkumaan. Tuntuu että illat on melko itkuista aikaa ja iskän syli ei tunnu sitten millään kelpaavan..
Mites oletteko muut jättäneet vauvoja jo miehen hoidettavaksi jos olette lähteneet jonnekin? Meillä on ollut sen aikaa että kävin kerran etsimässä ristiäisvaatetta itselleni ja tunnin päästä soitettiin että meneekö vielä kauan ja hirveä huuto kuului taustalta kun neiti itki.. Ei kelpaa tutti edelleenkään ja tuttipullosta juo kun ollaan satunnaisesti harjoiteltu, mutta on enimmillään juonut 20ml. Täysimetyksellä mennään eli aika kiinni sitä on tuossa pienokaisessa.. Olis niin kiva aloittaa jumpissa käyminen kun tuntuu ettei mihinkään pääse. En oikein saa pumpattua maitoa.
Ulkonakin on hieno ilma, pitäisi mennä kävelemään, mutta kun haluis olla nyt rauhassa kun ei tarvii neitiä kanniskella.
Joku mietti imettämistä julkisella paikalla tai anoppilas. Mä olen kyllä imettänyt kauppakeskuksessa ja anoppilassa. Ei sitä paljon tissiä näy kun vauva on siinä edessä ja tarvittaessa voi laittaa harsoa suojaks. En ole kokenut sitä kiusalliseksi. Enemmän olen kokenut sen kiusalliseksi kun käytiin vkl:na 3+1 päivillä niin neiti otti siellä hirveet raivarit. Ensin nukkui, mut sitten tais tulla kuuma ja alko itkee. Kanniskelin neitiä sylissä ja ihmiset katso kun neiti parku.. Varmaan ajattelivat että mitä tekee noin pienen vauvan kanssa siellä. Tosin se oli toinen kerta kun kävin hänen kanssa kaupoilla.. tuli melko nopea lähtö pois.
Ahava taisi miettiä julkisilla kulkuneuvoilla liikkumista. Mulla on auto niin ei ole sitä tarvinnut miettiä. Mut toisaalta just niin kuin tuossa äsken kirjoitin että neiti alkoi itkee sokoksessa kun käytiin niin kyllä siinä hieman pieni paniikki iskee.
Peittoja on meilläkin heiluteltu. Raskausaikana heiluteltiin varmaan vaan alkuraskaudessa. Tuntui että miehen halut lopahti kun masu alkoi olla isompi. Perusteli sillä että pelkää että vauvalle käy jotain tms.. Mut nyt ollaan melko usein pöllytetty :)
Toivottavasti tää teksti tulee nyt perille tai mulla menee tähän palvelimeen hermot..
PITI mennä tammimasujen pinoon tää teksti...