Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on paras rintapumppu?

25.03.2009 |

Ehkä enemmän tuon vauvat osion kysymys olis tämä mut täällä keskustelu on vilkkaampaa ja paljon kuitenkin on jo toisen tai useamman lapsen odottajia joten kokemuksia varmaan löytyy.

Eli mikä on sinun mielestä paras pumppu? Sähkökäyttöistä ajattelin ja kaksosia odotan joten varmaan tulee tarpeeseen kun varmaan joutuu toiselle välillä antaa pullosta.

Eli kertokaa mielipiteitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut avent isis. käsikäyttöisenä tosin. Nythän siitäkin saa sähköversiota. Voin lämpimästi suositella kyllä.

kotilo 41+0

Vierailija
2/3 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin Lastentarvikkeesta Spectra-merkkisen pumpun. On kyllä ollut tosi hyvä ja tehokas. Itse en ollu ennen tuollasesta merkistä kuullut ja arvelutti vähän ostaa, mut oon kyllä tyytyväinen. Ainaki kk sitte oli alennuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut käytössä se ja on hyvä. Lainassa oli myös Ainun sähkökäyttöinen ja sitä älä ainakaan osta, älä sitä käsikäyttöistäkään. Tuossa sähkömallissa on tehonsäätö, hah hah. Kovimmalla teholla alkoi vastata aventtia, paitsi että sattui sen käyttö toisin kuten aventissa. Lisäksi siinä oli niin kova ääni, että ei sitä kyllä kenenkään nukkuma-aikana voinut käyttää. Muista ei ole kokemusta.