Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurille tuli talopaketti elokuussa. Heillä menee muuttoon vielä n. 2kk.

Vierailija
25.03.2009 |

Meille tuli paketti marraskuussa ja muutetaan tällä viikolla.

Naapurilla on alle kouluikäiset lapset. meillä ei ole vielä lapsia. Kannattaa kyllä rakentaa ennen lapsia.

Naapureiden parisuhdekkaan ei voi kovin hyvin. Huutoa ja karjumista kuuluu päivittäin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitäisi rakentamalla rakentaa ja tehdä kaikki itse jos on pieniä lapsia. Onhan se sanomattakin selvää ettei se yhtälö ole helppo jos miehellä on vielä vaativa työkin.

Me valitsimme sen avaimet käteen-ratkaisun just siksi että kolmen lapsen kanssa on muutenkin elämä niin täyttä + molempien työt ja harrastukset joista emme haluta tinkiä. Mutta ennen kaikkea mies ei halunnut tinkiä ajastaan lasten kanssa. Lasten kanssa pitää olla kun he ovat pieniä, myöhemmin voi olla liian myöhäistä!

Me olemme rakentaneet 2 taloa. (Muutimme toiselle paikkakunnalle, joten ensimmäinen myytiin ja oli selvää, että rakennamme myös uudelle paikkakunnalle)

Ja mieheni on rakennusalalla ja emme todellakaan olisi tyytyneet avaimet käteen taloon!! Olemme kierrelleet paljon valmistuneissa taloissa sekä monena vuonna messutaloja ja se työn jälki on AIVAN karmeaa!! Kuka nyt sellaisesta maksaisi ja tämmöisiä summia mitä nyt talot maksavat.

Sen ymmärrän jos ei halua rakentaa jos mies ei osaa ja aikaa menee sen 2-3v, mutta meillä aikaa meni molemmissa taloissa alle vuoden ja saatiin juuri sellainen kun itse piirsimme ja halusimme!

Parisuhde voi aivan samalla tavalla kuin ennen rakennusaikaa! Se on asenteesta kiinni, me lähdimme molemmat projektiin sillä asenteella, että tämä on meidän yhteinen juttu.

Lapsia on nyt 4 ja ennen lapsia en olisi taloa tehnyt, ja tästä toisestakin tuli ihan erilainen kuin ensimmäisestä talosta.

-- Ok miehesi on rakennusalalla. Selvä. Rakentakaa sitten itse, ihan miten haluatte. Ei silti tarvitse tänne tulla haukkumaan valmistalojen laatua huonoksi. MInäkin voin sitten haukkua miten paljon huonoa jälkeä nämä ns. Itse-rakentavat tekevät. Kumma kun ei meidän vastaava ole nähnyt meidän valmistalossa mitään moitittavaa. Hyviä timpureita ovat kaikki olleet. Kiitän luojaani ettemme lähteneet itse rakentamaan. Remppasimme 70-luvun talon lattista kattoon ja se riitti. Parisuhdetta se ei kaatanut, mutta lapset hoidin minä sillä aikaa kun isä remppasi. Ei kiitos sellaiselle. Mieluummin lisää lainaa ja enemmän yhteistä aikaa:)

Vierailija
22/24 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sä "ihana"! Kaipaatko lisää kehuja; TEITTEPÄ TE NOPEASTI TALONNE, mutta kun mekin tehtiin lähes yhtä nopeasti ja lapsia löytyy.......4kpl! Saammeko sulan hattuumme? Oletko muuten sukua Mikkosille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku ap elää pikkuelämäänsä ja miettii kovasti naapurin taloprojektia ja avutuu täällä... Elämä on ja opettaa... Luultavasti sun naapuri osaa myös ELÄÄ.

Vierailija
24/24 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(onko teillä Älväri??) valmistuu äkkiä. Mutta kun itse paketista, pitkästä tai kivi kiveltä tekee niin tietää mitä saa - kunnon tavaraa. Vuosi meni meillä per talo, avioliitto kukoistaa ja lapset (4) on ihan normaaleja:) En voisi kuvitellakaan etten tietäisi miten taloni on tehty - sen verran tiedän "ammattilaisten" fuskaavan hommissaan.