Naapurille tuli talopaketti elokuussa. Heillä menee muuttoon vielä n. 2kk.
Meille tuli paketti marraskuussa ja muutetaan tällä viikolla.
Naapurilla on alle kouluikäiset lapset. meillä ei ole vielä lapsia. Kannattaa kyllä rakentaa ennen lapsia.
Naapureiden parisuhdekkaan ei voi kovin hyvin. Huutoa ja karjumista kuuluu päivittäin.
Kommentit (24)
Oletpa sä "ihana"! Kaipaatko lisää kehuja; TEITTEPÄ TE NOPEASTI TALONNE, mutta kun mekin tehtiin lähes yhtä nopeasti ja lapsia löytyy.......4kpl! Saammeko sulan hattuumme? Oletko muuten sukua Mikkosille?
pikku ap elää pikkuelämäänsä ja miettii kovasti naapurin taloprojektia ja avutuu täällä... Elämä on ja opettaa... Luultavasti sun naapuri osaa myös ELÄÄ.
(onko teillä Älväri??) valmistuu äkkiä. Mutta kun itse paketista, pitkästä tai kivi kiveltä tekee niin tietää mitä saa - kunnon tavaraa. Vuosi meni meillä per talo, avioliitto kukoistaa ja lapset (4) on ihan normaaleja:) En voisi kuvitellakaan etten tietäisi miten taloni on tehty - sen verran tiedän "ammattilaisten" fuskaavan hommissaan.
-- Ok miehesi on rakennusalalla. Selvä. Rakentakaa sitten itse, ihan miten haluatte. Ei silti tarvitse tänne tulla haukkumaan valmistalojen laatua huonoksi. MInäkin voin sitten haukkua miten paljon huonoa jälkeä nämä ns. Itse-rakentavat tekevät. Kumma kun ei meidän vastaava ole nähnyt meidän valmistalossa mitään moitittavaa. Hyviä timpureita ovat kaikki olleet. Kiitän luojaani ettemme lähteneet itse rakentamaan. Remppasimme 70-luvun talon lattista kattoon ja se riitti. Parisuhdetta se ei kaatanut, mutta lapset hoidin minä sillä aikaa kun isä remppasi. Ei kiitos sellaiselle. Mieluummin lisää lainaa ja enemmän yhteistä aikaa:)