Löyty hyvä kirja!
Oon varmaan jälkijunassa, kaikkihan nää on vissiin jo lukenu, mutta kyseessä on siis Stieg Larssonin Miehet jotka vihaavat naisia.
Kun olin päässyt sivulle 140, piti tarkistaa montako sivua kirjassa on ja olin hyvin iloinen, että jäljellä oli vielä melkein 500 sivua:) En malttais laskea kirjaa käsistäni, toisaalta en haluais sen ikinä loppuvan:)))
Kommentit (6)
Itse luen toista osaa Tyttö, joka leikki tulella. Viime vuonna ilmestyi kolmas osa. Perjantaina on muuten ensi-illassa leffa Miehet, jotka vihaava naisia.
Super suosittu Ruotsissa.
ja tarkistin juuri eilen kirjaston tilanteen ,joka oli tyyliin 50 kirjaa koko pääkaupunkiseudulla. Näihin noin 200 varausta. Pitäneen mennä kirjakauppaan.
Mistä kirja kertoo ja mihin tyyliin on kirjoitettu?
Kirja kertoo toimittajasta Mikael Blomqvistista, joka on osakkaana Millenium lehdessä. Hän saa tuomion, koska oikeus tuomitsi hänet kun hän oli julkaissut oikeuden mielestä herjaavia asioita monimiljonääristä.
Sitten vanha rikas mies palkkaa hänet kirjoittamaan elämänkertaa ja samalla selvittämään veljentyttärensä murhaa. Mikael saa avukseen tietokonenörtin Lisbeth Salanderin.
Tämä lyhykäisyydessään. Mahtavaa kerrontaa henkilöistä ja juoni on tempaava ja ei taatusti tiedä mitä tapahtuu lopussa.
Kirja kertoo toimittajasta Mikael Blomqvistista, joka on osakkaana Millenium lehdessä. Hän saa tuomion, koska oikeus tuomitsi hänet kun hän oli julkaissut oikeuden mielestä herjaavia asioita monimiljonääristä.
Sitten vanha rikas mies palkkaa hänet kirjoittamaan elämänkertaa ja samalla selvittämään veljentyttärensä murhaa. Mikael saa avukseen tietokonenörtin Lisbeth Salanderin.
Tämä lyhykäisyydessään. Mahtavaa kerrontaa henkilöistä ja juoni on tempaava ja ei taatusti tiedä mitä tapahtuu lopussa.
ihan mielellään mut ei mikään järisyttävä lukukokemus.