Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin eräs nainen soitti minulle ja sanoi hänellä ja miehelläni

Vierailija
25.03.2009 |

olleen suhde 4 kk ja nytkin miehelläni on kuulemma useita naisia... uhkasi tappaa itsensä jne...asia on selvitetty ja mieheni ei ole koskaan häntä edes tavannut kahdestaan, eikä tiennyt edes missä ko henkilö asuu jne.. voiko ihminen olla sairaalloisen ihastunut mieheeni ? on käynyt meidän pihallakin ja ties missä ikkunoiden takana vakoilemassa... mies soitti naiselle ja käski hakea apua ja kokevansa tekstiviestit ja soitot uhkana perheellemme ja ilmoittavansa seuraavasta poliisille. Vastauksena oli viesti, että no ei sun vaimon ole pakko uskoa, mutta kerroin vain mitä halusin ja sanoi ettei poliisi voi mitään ennenkuin hän on tehnyt jotain pahaa meille...100% varmaa on ettei mitään suhdetta tms ole heillä (eikä kyllä muidenkaan kanssa) ollut...kokemuksia? pääseekö tästä 20 "teini" vainoojasta koskaan eroon?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SELVÄNNÄKIJÄLLE????

MIes väitti kivenkovaan ettei ole ollut tekemisissä tytön kanssa, mutta soitin selvännäkijälle ja sieltähän se kaava paljastu kokonaan, ja miehen muutkin syrjähypyt yhteensä neljä kappaletta vuoden aikana! Nyt ollaan erottu jo puoli vuotta sitten ja voin sanoo et elämäni paras päätös.

Vierailija
42/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti menin naimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikalla puolituntematon nuori nainen yritti yhtäkkia kirjaimellisesti painaa hänet seinää vasten ja suudella... Mies tuli kotiin, kertoi siitä ja oli aidosti järkyttynyt (ei ole todellakaan mitään "naistenmies" tyyppiä). Heti perään ko. nainen katosi ja kun työpaikalta oltiin tämän katoamistapauksen yhteydessä kontaktissa hänen avopuolisoonsa kävi ilmi että naisella oli pahoja psykiatrisia ongelmia jo ennestään, oli avohoitopotilas; kun hänet viimein löydettiin, passitettiin tahdosta riippumattomaan hoitoon... On siis täysin mahdollista että ap:nkin mies puhuu totta.

Vierailija
44/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehes kusettaa sua nyt TÄYDELLISESTI!

Ei kukaan nainen syytä tuollaisesta,jollei se olisi totta!

Vierailija
45/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan kahden vuoden ajan suhde ukkomieheen. Työpaikaltahan tämä alkoi ja työhuoneessaan temput usein tehtiinkin. Ei tarvinut olla yhtään ylimääräistä pois kotoa. Jossain vaiheessa ukko alkoi kusettaa kotona, että on paljon töitä ja tuli mun luokse jo aamu kuudelta. Ei kovin kiirettä töissä ollut kun vasta yhdeksän aikaan sinne mentiin.

Mies puhui jatkuvasti eroamisesta, mutta kun niitä selityksiä ja esteitä sille oli mun mielestä jo vähän liikaa, niin otin puhelimen ja soitin sen vaimolle ja kerroin että 2 vuotta on miehes nainut toista, mieti sitä.

Vaimo sanoi, että hän onkin vähän ihmetellyt... mutta tämä mies on niin supliikki, että varmasti sai vaimonsa uskomaan, että mitään ei koskaan ollutkaan ja että minä olin joku hullu....

Vierailija
46/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Aivan totta 100% USKOLLISUUS on tänäpäivänä mennyttä kalua....six on kiva olla sinkku!!

i]

Vierailija
47/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei tiedä mitään näistä ihmisistä tms. Mutta tarpeeksi moni on kertonut, että "temput" voi tehdä työpaikallakin, niin kaiketi kaikki on mahdollista.

Keroitko tämä nainen mitään tiettyjä päivämääriä tms., että milloin olisi ollut miehesi kanssa ja tiedätkö itse missä mies tuona aikana sitten oli?

Minä en välttämättä ihan sinisilmäisesti uskoisi vaikka minäkin olen varma, ettei mieheni petä eikä edes ehdi. Tosin hän on yrittäjä, töissä kotona ja koskaan ei käy missän tms. Mutta varmasti kaikki on mahdollista.

Mutta miksi nainen syyttää juuri sinun miestäsi? Voi olla ihan mahdollista, että nainen on jotenkin henkisesti epätasapainoisessa tilassa. Ja siinä tapauksesa on kuvitelut/toivonut miehestäsi enemmän kuin mihin mieheisi on ollut valmis. Sanoiko miehesi, että onko hän huomannut naisen käytöksestä ihastumisen tai onko nainen yrittänyt jotain tai flirttaillut? Luulisi, että miehesi olisi jotain huomannut, vaikka itse ei olisikaan aihetta antanut.

Mutta jos on häiriintyneestä henkilöstä kyse, niin minä menisin heti poliisilaitokselle. Koska pahasti sairas ihminen kykenee vaikka mihin, jopa satuttamaan teitä tai lapsianne. Antakaa viranomaisten hoitaa asia ja heidän kautta nainen pääsee hoitoonkin.

Jos miehesi lähtee poliisilaitokselle, hän puhuu totta. Koska minkälainen mies antaisi "hullun" naisen uhkailla perhettään? Mutta jos miehesi ei puhu totta, niin silloin hän kaiketi ainakin johtaisi poliisia harhaa ja siitäkin voi saada sakkoja, niin silloin hän todennäköisesti kieltäytyy menemästä poliisille. Mutta eihän miehen tarvitse mennä poliisille, voithan sinäkin mennä yksin.

Vierailija
48/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään salasuhteeseen vaan ole. Meillä mies tekee arkisin 7-15 töitä. Lähtee puolituntia ennen ja tulee puoli 4. Viikonloput se on tuossa meidän kanssa ympäri vuorokauden. Viimeksi oli yötä poissa kotoa syyskuussa. Ei se vaan oikeasti ehdi.

Minä olen töissä käytännössä kahdestaan yhden miehen kanssa 8-10 jolloin seuraavat tulevat töihin vasta... ;)

Vierailija
49/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt elämässäni useampaankin vinksahtaneeseen, sekä miehiin että naisiin. Yksi nainen oli oikein tunnettukin siitä, että hän ihastui aina varattuihin ja yritti sitten saada suhteen karille. Silloisen kaveripiirini miehistä hän on soitellut kolmen vaimoille ja väittänyt miehillä olleen suhteen hänen kanssaan. Tämä nainen on ihan oikeasti mielenterveyspotilas ja hän tosiaan uskoi, että miehillä on suhde hänen kanssaan. Sama nainen on myös tehtaillut perättömiä raiskaussyytteitä, mutta se nyt on toinen tarina.

Toinen tapaus sattui kaverilleni: hänen miehensä kaverin pikkusisko sai päähänsä, että kaverin mies on ihastunut häneen. Tyttö oli aluksi etäihastunut, mutta sitten otti lähemmin kontaktia, mm puhelimella, meilillä, "törmäili sattumalta" kadulla miehen työpaikan ja harrastuspaikan lähellä jne. Pahimmassa tapauksessa hän törmäsi kaverini mieheen kadulla, alkoi suutelemaan tätä ja keskellä katua riisumaan itseään (olin itse paikalla, mies oli lievästi sanoen tyrmistynyt ja työnsi tytön pois). Lopulta hän kuvitteli, että mies olisi hänen kansssaan, jos ei asuisi kaverini kanssa. Tyttö otti asiakseen pommittaa kaveriani puhelimella ja väitti, että heillä on suhde. Samoin hän kertoi kaikille omille kavereilleen seurustelevansa tämän miehen kanssa ja että kaverini roikkuu tässä miehessä. Oikeasti miehellä ja tytöllä ei mitään intiimimpää ollut kuin satunnaista juttelua.

Kolmas tapaus sattui mulle itselleni. Eräs mies kuvitteli, että mulla on jotain säpinää hänen kanssaan. Ei todellakaan ollut, oltiin entisiä työkavereita eikä tämä mies ollut mun mielestäni edes viehättävä. Mies päätti sabotoida mun seurusteluni toisen miehen kanssa. Hän soitteli poikaystävälleni jatkuvasti ja lähetteli viestejä, joissa ilmoitti meillä olevan suhteen (ilmaisut olivat hyvin suorasukaisia ja alatyylisiä) tai sitten vain haukkui huoraksi. Pelottavaa oli se, että hän stalkkasi mua ja lähetteli viestejä silloin kun en ollut poikaystäväni seurassa. Aika paljon sain selitellä...

Neljäs tapaus oli duunissa. Eräs miespuolinen työkaverini kuvitteli, että kaikki naiset ovat hänen perässään. Erityisesti hän uskoi, että eräs samassa tiimissä töitä tekevä nainen yrittää iskeä häntä. Oikeasti nainen ei ollut millään lailla tästä miehestä kiinnostunut, mutta hänellä on aika ronski kommunikointityyli. Mies soitti tämän naisen miehelle ja sanoi, että muijasi yrittää koko ajan iskeä, pidä se kurissa. Parisuhdekriisiähn siitä syntyi. Mä juttelin kerran työasiaa tämän itseään täynnä olevan miehen kanssa ja keskustelun jälkeen mies kertoi lähimmille kavereilleen, että olin ehdotellut kahvitreffejä ja yrittänyt iskeä häntä.