Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No niin eräs nainen soitti minulle ja sanoi hänellä ja miehelläni

Vierailija
25.03.2009 |

olleen suhde 4 kk ja nytkin miehelläni on kuulemma useita naisia... uhkasi tappaa itsensä jne...asia on selvitetty ja mieheni ei ole koskaan häntä edes tavannut kahdestaan, eikä tiennyt edes missä ko henkilö asuu jne.. voiko ihminen olla sairaalloisen ihastunut mieheeni ? on käynyt meidän pihallakin ja ties missä ikkunoiden takana vakoilemassa... mies soitti naiselle ja käski hakea apua ja kokevansa tekstiviestit ja soitot uhkana perheellemme ja ilmoittavansa seuraavasta poliisille. Vastauksena oli viesti, että no ei sun vaimon ole pakko uskoa, mutta kerroin vain mitä halusin ja sanoi ettei poliisi voi mitään ennenkuin hän on tehnyt jotain pahaa meille...100% varmaa on ettei mitään suhdetta tms ole heillä (eikä kyllä muidenkaan kanssa) ollut...kokemuksia? pääseekö tästä 20 "teini" vainoojasta koskaan eroon?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairashan tuo on. poliisille vaan ilmoitusta, ja saahan tuommoiselle lähestymiskiellonkin.

Vierailija
2/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä välissä olisi kerennyt suhteeseen tai käydä edes "päiväkahvilla" pikaseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden poliisinkin jolla oli 2 vuotta sivu sude selvis juuri ennen häitä....

Miten niin ei ehdi???? Kummasti nille vaan aikaa järjestyy..... ; )

Vierailija
4/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta epäilen kyllä että nainen puhuu totta.

Miksi nainen keksisi tuollaista?

Miehesi voi olla myös se joka valehtelee,aika "huono tuuri" olisi teillä käynyt jos nainen olisi mieleltään niin häiriintynyt että tuollaista lähtisi keksimään,olisi todella harvinaista..

Kyllä niille rinnakkaissuhteille aikaa löytyy jos niin haluaa,vaikka muka vaikuttaisi ettei aikaa riittäisi.

Jos miehesi on todella syytön,menkää poliisille ja tehkää rikosilmoitus.

Jos miehesi sen suostuu tekemään niin voi olla syytön.

Muutenhan kyseessä olisi herjaus ja tuskin miehesi syyllisenä sellaista suostuisi tekemään. Se kun on rikos.

Vierailija
5/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen et jos suhdetta ei ole mies lähtee sinun kanssa poliisille, jos ei niin sitten suhde on.

Vierailija
6/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiireistä miestä ei olekkaan, vaikka itse väittävätkin. Oma salasuhteeni alkoi syyttää kiireitään ettei ehdi tapailemaan enää...vaimolleen oli vlaittanut työkiireitään kun kävi minua tapaamassa...selvisi että uusihan siellä kierroksessa taas oli kun alkoi minusta etääntymään. Itselle tosin ei tullut mieleenkään soitella vaimolle, koska tiesin alusta asti miehen tyylin ja tavat.

Sillä selviää tosiaan kun viette asian poliisille, jos nainen syyttelee turhasta. Parempi saada totuus ilmi, kuin uskoa mieheen sokeasti. Toivon että teidän kohdalla kyse ei ole pettämisestä.

Vierailija
7/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulitko kun mies soitti naiselle? Laittoiko nainen tosiaan viestin että poliisi ei voi mitään ennen kuin hän on tehnyt jotain pahaa teille? Se on laiton uhkaus, ei kun vain tutkintapyyntöä tekemään.

Samalla saisit näppärästi selville kumpi valehtelee. Voisin vaikka lyödä vetoa että se on miehesi.

Vierailija
8/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ja mies ehtii käydä meitä katsomassa, vaimo luulee koko ajan, että miehellä niin paljon töitä. Monta vuotta olemme olleet suhteessa. voi olla että miehellä myös muitakin, en tiedä, ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
9/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteella OY Perhe AB. Yritys ei tuota tulosta, jos siihen ei panosteta. Suhdanteet tulevat ja menevät ja alamäessä vaaditaan joustavuutta ja ideointia sekä rakenteiden tarkastelua.'

Häiriintyneitä ihmisiä on ollut maailmansivu. Ei muuta kuin yhteyttä poliisiin heti! Säilyttäkää kaikki puhelutiedot (saatte puhelinyhtiöltä listauksen niistä numeroista, joista teille on soitettu ja jotka teille ovat soittaneet kellonaikoineen päivämäärineen).

Pitäkää päiväkirjaa siitä, jos ko. nainen on kytiksellä > valokuvatkaa hänet pihassanne. Säilyttäkää saamanne kirjeet ym. dokumentit häirinnästä.

Näillä on hyvä lähteä hakemaan lähestymiskieltoa.

Tsemppiä! Häirintä on upottava suo, mutta sen voi saada kitkettyä maltillisuudella ja sinnikkyydellä sekä OY Perhe AB:n edestä taistelemalla.

Vierailija
10/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan oikeasti ollut joku juttu tämän naisen kanssa, vaikka sellainen yhden illan juttu. Nainen on sitten ollut ihan rakastunut mieheesi, mutta miehesi ei ole halunnut enempää. Ja sitten tuo nainen nahksahti, kun ei enää saanut vastakaikua.

Ei kai tuo miehesi sulle myönnä mitään...

Vierailija
11/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sä voi mitään ennenkuin olen tehnyt teille jotain pahaa. itse luin tämän viestin yhdessä mieheni kanssa heti kun se tuli...kun mieheni soitti naiselle oli tämä vain haistatellut...ja sanonut ettei kuulla hänestä enää.

Vierailija
12/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko siis töistä tuttuja tms?

Vierailija
13/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse selvitin kuka mulle oli soittanut niin sain vastauksen. Mies kysyi minulta numeron kun kerroin millaisen viestin ja soiton olin saanut...

Vierailija
14/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin villiä ja vapaata aikaa oman avioeroni jälkeen. Vauhtia riitti ja hain seksikumppaneita ravintolasta tavoitteena yhdenillan kevyet suhteet.

Suurin osa seksikumppaneista oli avioliitossa olevia miehiä. Olivat innolla iskemässä ja osan kanssa olin useita kertoja ei vaan yhtä yötä.

Kerran yksi aviovaimo tuli oveen hakkaamaan aamulla ja miehensä kanssa pantiin just sängyssä ja jatkettiin. Minä huutelin ettei mies ole täällä ja jatkettiin panemista.

Muija lähti vasta sitten kun sanoin että soitan poliisit koska häiritset kotirauhaani.

Sain murhaavia katseita tuon episodin jälkeen kyseiseltä naiselta kun kaupungilla kohdattiin.

Vierailija
15/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään salasuhteeseen vaan ole. Meillä mies tekee arkisin 7-15 töitä. Lähtee puolituntia ennen ja tulee puoli 4. Viikonloput se on tuossa meidän kanssa ympäri vuorokauden. Viimeksi oli yötä poissa kotoa syyskuussa. Ei se vaan oikeasti ehdi.

Vierailija
16/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet samalla työpaikalla.

Vierailija
17/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin ehkä olisi parempi yrittää saada viestiä hoitavalle lääkärille, kun pelkästään poliisille.

Lääketasapaino saattaisi lopettaa häirinnän paremmin.

Vierailija
18/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään salattavaa ei hänellä kuulemma ole ja luottamus mieheeni on kyllä 100%

Vierailija
19/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet samalla työpaikalla.

Muakin kärtää 2 ukkomiestä koko ajan aatelkaa 2 OY PERHE ABn miestä on valmiita pettämään vaimojaan mun kaa!!!!

Vierailija
20/49 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan varma, että joku panojuttu niillä on ollut varmasti. Nainen on vaan vähän sekaisin ja epävarma itsestään. Täytyi sitten tuskissaan sullekin soittaa ja yrittää saada sunkin mieli pahaksi.

Uskokaa jo naiset, että 100 % uskollisia ihmisiä ei olekaan... ei ainakaan miehiä ;-)

Anna asian olla. Uskoisin että nainen saa parhaimman opetuksen kun ette välitä touhuistaan. Tuskin mieskään enää häntä riemuissaan panee kun tuollaisen tempun on tehnyt, että on mennyt paljastamaan juttunsa.