Kysyisin minipillereistä!! KOKEMUKSIA!!!
Olen nyt syönyt minipillereitä n.puolitoista laattaa ja mulla ei ole niiden aloittamisen jälkeen tullut menkkoja.
Kuinka yleistä on että ne loppuu kokonaan tai tulevat vain silloin tällöin? Tein perjantaina raskaustestin kun pelkäsin että olen raskaana mutta sehän tietysti näytti negaa mutta voinko joka kuukausi luottaa siihen että en ole raskaana vaikka menkkoja ei tulisikaan. En ole unohtanut ainuttakaan pilleriä ja otan ne joka päivä samaan aikaan, siitä pitää huolen puhelimen muistutus ja sellainen piippari jos en muuten muista.
Muuten pillerit ovat olleet tosi hyvät, jotenkin tuntuu että olisi enemmän seksihalujakin se vaan kyllä ehkä johtuu siitä että seksi on nykyään paljon spontaanimpaa kun ei tarvitse käyttää kondomia.
Sinä joka käytät minipillereitä niin onko sinulla tullut menkat joka kuukausi vai onko ollut pidempiäkin taukoja?
Mulla tuli muuten silloin vime kierron puolessa välissä yhden päivän menkkamaista vuotoa mutta sen jälkeen ei ole tullut pisaraakaan....
Kommentit (3)
kunnes 4kk aloituksesta loppuivat. Ja olivat poissa kunnes pillerit lopetin: 1kk lopetuksesta tuli ensimmäiset taas ja ihan säännöllinen kierto jatkui.
haittaa vaikka ei tulis menkkoja mut silti sitä miettii sit että onko raskaana kun menkkoja ei kuulu.
Mietin että jos laitattaisin ne kapselit jotka asennetaan käsivarteen ihon alle. Onko kenelläkään kokemuksia niistä? Käsitin että niissä on sama systeemi kuin noissa pillereissä...siis samat hormoonit yms!
-ap
Kunnes sitten tasan 6kk jälkeen alkoi vuoto. Kun sitä oli kestänyt 2kk tauotta, nakkasin pillerit mäkeen. Ei sopineet mulle:/