Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pliis,älkää ostako ristiäis- tai synttärilahjaksi lapselle vaatteita, ainakaan kysymättä äidiltä

Vierailija
24.03.2009 |

koska ne harvemmin sattuvat miellyttämään saajan makua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyn sitten käyttämättömänä kirpparilla. En käytä mitään (oli sitten vaate, koriste-esine jne) vain sen takia, että se on lahja. Ja mitä niitä nurkissaan säästelemäänkään, ei meillä ainakaan sellaisia tiloja ole. Kassikaupalla olen lahjavaatteita myynyt, lähes joka ainoan.. Joku on saanut halvalla mieleisensä ja hyvä niin.

Vierailija
22/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se juhlapäivänä esillä olisikaan, niin ehkä se joskus paketista ulos saadaan - ja ilahduttaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän käytännöllisistä lahjtoista kuten käytövaatteista!

Vierailija
24/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis vaatetta voi viedä kunhan kysyy mitä tarvitaan ja mikä on koko. Näin minä ainakin ymmärsin.

Pari viikkoa sitten eräs vanhempi rouva oli vaateostoksilla ja kuulin kun kysyi myyjältä onko tähän hameeseen paitaa yksivuotiaalle. Myyjä kysyi kokoa ja rouva sanoi että hänellä on tässä hame kokoa 98 ja pienempää hän ei vie. Siis yksivuotiaalle lapselle hame kokoa 98. Kiva näitä on säilytellä kaapeissa.

Vierailija
25/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva jos kysyttäisiin koko ja ehkä myös tyyliin paitojako vai housuja.

8 v poika ei ainakaan viimeksi ollut kovin innoissaan saamistaan vaatelahjoista. Onneksi äiti ja isi olivat ostaneet halutun ja toivotun pelin. 4 v tyttö sen sijaan on tosi onnellinen kaikesta pinkistä ja kiiltävästä. Äidin makua se ei ihan miellytä, mutta olkoot tyttö iloinen.

Vierailija
26/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi aika usein kivoja käyttövaatteita, ja olen ollut niistä oikein iloinen, samoin lapset.

Muutama vaatelahja on ollut sitä sorttia, että on ollut ihan pakko kantaa äkkiä kirppikselle, esim. anopin antama ihan kamala potkupuku. Se oli tehty jostain polyesteristä tms. tekokuidusta, nepparit oli ihan kummallisessa paikassa ja muotoilultaan vaate olisi sopinut lähinnä paksulle koiralle.

Mutta ajatus oli tärkein, en tietenkään ikuna kerro anopille, mihin tuo vaatekappale päätyi.

Vierailija
27/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leluja meillä on joka nurkka täynnä, koriste-eineet kerää vain pölyä ja vaatteita tarvii aina. Jos joku nyt olisi ihan kammotus (mitä epäilen), niin ainahan sitä voi pitää juuri askartelussa tai pihavaatteena tai sitten antaa jollekulle, joka siitä pitää.

Meille on tullut kyllä tosi ihania vaatteita lahjaksi lapsille. En muista yhtään jota ei olisi käytetty lainkaan. Ihme tyyppi tuo ap. Varmaan vain shekit ja lahjakortit kelpaa, kaikki muut lahjat on vääränlaisia tai vääräntyylisiä.:(

Itse olen ollut kiitollinen kaikista lasten saamista lahjoista ja etenkin vaatelahjoista.

Pliis ostakaa vaan vaatteita ristiäis- ja synttälahjaksi lapsille!:)

t. Kolmen äiti

Vierailija
28/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osti niitä matkoiltaan eli ei pesuohjetta, kokomerkinnät mitä sattuu, napit ja vetoketjut irtosi/hajosi heti jne.

l

Muutama vaatelahja on ollut sitä sorttia, että on ollut ihan pakko kantaa äkkiä kirppikselle, esim. anopin antama ihan kamala potkupuku. Se oli tehty jostain polyesteristä tms. tekokuidusta, nepparit oli ihan kummallisessa paikassa ja muotoilultaan vaate olisi sopinut lähinnä paksulle koiralle.

Mutta ajatus oli tärkein, en tietenkään ikuna kerro anopille, mihin tuo vaatekappale päätyi.

Vierailija
29/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on kaikki kiitollisuudella otettu vastaan, ja ainoastaan pari hassua vaatetta on jäänyt käyttämättä liian pienen koon takia.

Kylläpä kuulostat itsekeskeiseltä, ap.

Vierailija
30/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain lahjojen tuojille!

t. kolmen äiti

Vierailija
31/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sun läheiset tuntee sun maun ja osaa vähän myötäillä sitä? Ja jos ei osaa, kannattais katsoa peiliin. Kyllä mä ainakin aina ostaessani lahjan vaatteet tai jonkun muun mietin lahjan saajaa ja sitä tykkäiskö hän lahjasta- ja ne vauvan vaatteet yritän ostaa myös sen mukaan mikä vauvalle sopii- laadukkaita, kauniita ja yleensä neutraaleja.

Ap ei ole ymmärtänyt lahjan antamisen ja saamisen filosofiaa- lahjan saa koska joku haluaa sen antaa- ja nimenomaan antaa juuri teille jotain tiettyä. Kun menee itse kauppaan ja on varaa voi ostaa sitä mitä itseä huvittaa.

Jos olisin ap;n vieras, askartelisin sulle jonkun kivan valokuvakehyksen- käytettyihin kehyksiin tai jotain muuta. Niin ei olis suuri tappio kellekään. voi heittää suoraan roskiin sen jälkeen kun olen saanut kokea antamisen vilpitöntä iloa.

Vierailija
32/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on onnistunut ostamaan pojalle kerta toisensa jälkeen TYTTÖJEN vaatetta. Vai laittaisitteko itse pojalle jalkaan farkut, joissa on vaaleanpunaisia ruusuja? Eikä anoppi ole ainoa, joka on tehnyt virheostoksia!

Vierailija
33/33 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatelahjoista.. Niin me olemme erilaisia. Ja ehkä meidän sukulaisilla vaan on hyvä vaatemaku ;) (ja ihan H&M tyylikin kelpaa minulle!).

Vähiten taas ovat miellyttäneet jotkut koriste-esineet tai kovin "kruusatut" valokuvakehykset esim. Mutta toki kaikkia lahjoja arvostan. Ei-vaatelahjoista jää sitten taas muisto lapselle.

Toki varmasti moni ostaa juuri vaaleansinistä/punaista, mutta en pidä sitä ongelmana. Ei nyt muutama sen värinen haittaa mitään lapsen vaatekaapissa, vaikka muuten muunväriset miellyttäisivät enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi