Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään ulosotossa? Miten pärjäätte, paljonko

Vierailija
24.03.2009 |

velkaa ja mikä maksusuunnitelma?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mies et sillai harmitti ja hyväuskosuutaa sai velat niskaansa. mutta minä olin ehdoton.

Vierailija
2/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritystoiminnan kautta syntyneistä velkoja n 40000 euroa.

Olen nyt vakihommissa ja maksan 600-700 euroa kuussa.

Maksusuunnitelma on niin kauna kunnes se on maksettu pois tai jos saan jostain lainaa isomman summa(mitä en saa) niin sen voisi maksaa pois kerrallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuon suurinen velka ole paljonkaan. Ja eihän raha nyt kaikkea merkitse. Kyllä minulle ainakin menisi edelle se hyvä mies, etenkin jos on lasten isä.

Toisaalta tiukan paikan tullen suhteessa nimenomaan mitataan se toisen tuki. Toisaalta jos miehesi olisi vaikka sairastunut vakavasti ja menettänyt toimeentulonsa, olisi hänelle varmasti jäänyt käteen vähemmän kuin mitä nyt jää ulosoton jälkeen. Parempi tietysti, että miehellesi selvisi sinun "tukesi" tarpeeksi varhaisessa vaiheessa ja nyt hänen on mahdollista etsiä itselleen arvoisensa puoliso.

Muuten hyvä mies et sillai harmitti ja hyväuskosuutaa sai velat niskaansa. mutta minä olin ehdoton.

Vierailija
4/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on yksi lasku ulosotossa, vaikka vuosi sitten kaikki selvitettiin. olipa vakuutusyhtiö poistanut välillä laskun ulosotosta ja palauttanut sen takaisin perintään vuoden lopulla. ulosoton kanssa sovittiin ensin maksusuunnitelma, kunnes vaihdoimme paikkakuntaa ja selvisi, että jokaisesa lyhennyserässä maksamme käsittelykuluja 11 euroa. nyt lasku odottaa yhteisestä sopimuksesta ilman lisäkuluja että saadaan joku tolkku tuolta työkkäristä.

muut ulosotossa olleet maksettiin pankkilainalla. näinkin säästettiin pelkkiä perinnässä olleita perintäkuluja yli 1000 euroa. mutta eihän tämä kivaa ole. pankkilainaa maksetaan vajaat 400 euroa/kk.

Vierailija
5/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin niin paljon lapsia, että vain 185e maksetaan kuussa (vapaaehtoisesti eli ei pidätetä palkasta). Velkajärjestelyhakemus on vetämässä... Velkoja yli 100 000e.

Vierailija
6/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saa järjestettyä tolleen et maksaa vapaaehtoisesti eikä peritä palkasta?

Vierailija
7/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siellä sitten laskivat meidän tulot, vähensivät suojaosuudet ja näin saivat selville maksuvaramme, joka oli tuo 185e ja risat. Vaikka velkamäärä ulosotossa kasvaa kuukausi kuukaudelta, meidän maksuvara on sama eli tuo 185e. Maksamme sen joka kuukauden 15. päivä uo:n tilille. Näin ei mene mitään tietoa työnantajalle tai palkanlaskentaan. Jos tuota sovittua maksusuunnitelmaa ei noudattaisi, kai ne sitten alkaisivat pidättää sen palkasta.

t. 6

Vierailija
8/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin pitkälle saikulle ja yritin öljyfirmalta Teboil, anoa maksa aikaa ja osamaksua. Mutta ei niille sopinut pistivät öljylaskun ulosottoon, nyt maksan 100€ kuukaudessa.

Vierailija
9/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovin miten maksan, en ole se jolta kysyit. Mutta erä on 101 egee kuussa

miten saa järjestettyä tolleen et maksaa vapaaehtoisesti eikä peritä palkasta?

Vierailija
10/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki yllättäviin menoihin on harvoin rahaa ja suurempia hankintoja varten pitää säästää pitkään. Matkustelemaan ei juurikaan pystytä, eikä harrastamaan kalliisti. Lapset (5kpl) ovat onneksi vielä pieniä, eivätkä osaa vaatia kummoisia.

t.6

Vierailija
11/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin pitkälle saikulle ja yritin öljyfirmalta Teboil, anoa maksa aikaa ja osamaksua. Mutta ei niille sopinut pistivät öljylaskun ulosottoon, nyt maksan 100€ kuukaudessa.

Vierailija
13/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en maksa mitään......yksi lapsi on ja luulen että kovin paljoa en koskaan pysty maksamaankaan....eronnut....olen

*sairastuin peukalojäykistettiin oikeestakädestä jouduin myymään omistusasunnon 50 000 tappiolla,meni vakityöpaikka en jaksais elää mutta pakko kai täällä on kitua kun on lapsikin....jonnekin kouluun pitää lähtee oppimaan kunhan saan ensiksi itteni kuntoon....Pysykää terveinä ihmiset....!!!!!!

Vierailija
15/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedot ovat kyllä menneet siinä vaiheessa, kun velat ovat ulosotossa. Siis sitä ennen jo.

t.6

Vierailija
16/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta ettei sen verran iso yritys muka voi joustaa.

Vierailija
17/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkka olisi muuten 2700 €, mutta nyt jää surkean vähän käteen.... Velkaa on jäljellä vielä 24.000 €, joten suunnilleen kaksi vuotta vielä on jäljellä tätä kituuttamista.

Mulla meni suoraan siihen, että pidätettiin palkasta. Yritin sopia maksuohjelmaa, mutta sanoivat, että sitä ei tehdä! Noloa, kun palkanlaskija jne. tietävät raha-asioitteni kurjasta laidasta, mutta minkä sille enää voi... Mulla meni luottotiedot exän ja omien luottokorttilaskujen vuoksi. Nyt olen onnellinen siitä, kun en edes saisi kulutusluottoa tms. mistään! Koskaan en tule luottokorttia ottamaan, enkä etenkään sille rinnakkaiskorttia!!!

Vierailija
18/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki av:llä tienaa about vähintään 5000 kuussa. Miten ne nyt ulosotossa olisivat;)

Vierailija
19/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut velkani. Nyt lyhennän sitä 185e/kk 5 vuotta. Joulukuussa luottotiedot takaisin ja asunnon ostoon, jihuu!

Vierailija
20/22 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosotossa, ei luonnollisestikaan siis luottotietoja ja palkasta menee 400 e/kk ulosottoon....palkka 1200 e/kk eli jää 800 e käteen. Pakko pärjätä, vaikka yhtä helvettiä onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä