Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eipä roiku mun tissit!

Vierailija
24.03.2009 |

Tekis mieli mennä johonkin kiristykseen...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa masentava ostosreissu takana. Olen lähdössä aurinkolomalle ja oli pakko käydä ostaa uudet bikinit. Valikoimaa ei ollu hirveesti, mutta silti suurempi puutos oli hävinneet rinnat :(. Se hyvä puoli, ettei ne ainakaan roiku kun ei ole mitä roikkuis. Kolme raskautta ja lasta -kai ne jossain kuuluukin näkyä, mutta silti bikininen peilikuva masentaa.

milla

Vierailija
2/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep,mulla on aina ollut a70 ja raskauksissakin b kuppi maximissaan.No ei täälläkään tissit roiku,en nyt sano että masentaa mutta en kehtaa ikinä olla ilman rintaliivejä koska en ole ihan sinut sen asian kanssa.En kyllä käytä push uppeja vaan tavallisia kaarituellisia rintsikoita!

Mielestäni pieni rintaiselle sopii hyvin tälläiset bikinit (siis jos olet hoikkakin)

http://farm1.static.flickr.com/242/456000497_3155a73cd0.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi eivät pysy edes päälläkään kun ei ole mitään minkäpääällä pysyä.

Kävin liivikaupassa ja mulla mittaaamalla saatiin kooksi A 65. Olen kyllä pienikokoinen ihminen , mutta kauhistuin silti. Ostin yhdet tuon kokoiset, mutta en voi käyttää kun kaaret puristavat rintojen ulkosyrjältä.

Vierailija
4/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun päällä tuommoiset liivit pysyvät ihan hyvin vaikka ei oikeasti ole sitä massaa tisseissä.Mulla oli joskus aikoinaan kaarituelliset push up bikinit ja se vasta hirveetä olikin kun ei pystynyt kumartumaankaan rannalla kun koko helahoito näkyi reunoista (ei ollu täytettä täyttämään koko kuppia,hih).No mutta jokaisen rinnat on erilaisia,toi naru yläosa oli joskus aikoinaan jossain lehdessä vinkkinä pieni rintaisille:)

-4

Vierailija
5/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos keksittäisiin pieni rintaisuudesta hyviä puoli?

- Eivät tuo selkä särkyjä!

- Sinut huomataan kokonaisuutena

- Kun sinulle puhutaan niin sinua katsotaan silmiin;)

antakaa tulla lisää

Vierailija
6/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei roikkuis!!!! Ennen niin passeli b muuttui kolmen lapsen jälkeen roikko c:ksi....

Vierailija
7/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on A75. Minäkin olen imettänyt kaksi lasta. Alkuun rinnat kyllä olivat tyhjät pussit, mutta noin vuosi imetyksen jälkeen rinnat tuntuivat taas omilta. Saa olla todellakin tarkka rintsikoiden kanssa, koska joissain push up - liiveissä kuppiosaan ei todellakaan ole täytettä! Yllätyksekseni olen huomannut että esim. henkkamaukalta löytyy kivoja ja edullisia liivejä pienirintaisille!

Itse kun vedän urheilutopin päälle, niin itku meinaa tulla. Silloin on kyllä täysi lauta! Eipä hölsky rinnat juostessa tai jumpatessa. Mies aina lohduttaa, että ei minun kroppaan istuisikaan isommat rinnat. Niskavaivoja on ilman isoja rintojakin.

Itse tykkään kuvan kaltaisista bikineistä, joissa yläosa topattu kevyesti. Silloin bikinit ryhdikkäämmät ja pysyy paremmin päällä.

Olen töissä osastolla jossa tehdään rintojen pienennysleikkauksia. Täytyy sanoa, että kyseiset naiset vaihtaisivat osia kanssamme riemusta kiljuen!

Vierailija
8/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta että henkasta löytyy todella hyvin ja halvalla kunnon valikoima rintsikoita pieniin rintoihin. Mulla oli ennen lapsia 75C ja olin tosi tyytyväinen rintoihini! Nyt kolmen lapsen jälkeen joissain henkan rintsikoissa voi mennä 75B ja näyttää hyvältä, mutta karu totuus paljastuu ku ottaa liivit pois...

Onneksi olen hoikka muutenkin, joten vaatteet päällä näytän ihan hyvältä. Mieheni ei kyllä tajua minun masennustani "rinnattomuudesta". Hänen mielestään muutos aiemmasta ei ole niin suuri. Mutta minusta rinnat tuntuu tyhjiltä pusseilta.

ap

Vierailija
9/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tosin ennen raskauksia oli vain se B ja olin tyytyväinen, mutta nyt ei sitten ole mitään. Sen kanssa olen nyt sitten yrittänyt elää =) Leikkaukseenkaan kun en halua mennä.