Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko matkustaa ( lentämällä ) viikoksi Keski-Eurooppaan rv 35?

Vierailija
24.03.2009 |

Meillä olisi tärkeät perhejuhlat tulossa ja pohdin tässä, että uskallanko lähteä mukaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim. 2X viikolla 35 synnyttänyt

Vierailija
2/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suunnittelisi asiaa pitkälle etukäteen vaan katsoisin (lääkärin kanssa) vähintään rv 33 asti, miltä tilanne näyttää. Eli varaisin matkan vasta viime tingassa. Siinä on tietysti riski, että joutuisin matkustamaan eri lennolla kuin muu seurue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voi olla ettet pysty syysta tai toisesta lahtemaan. Ja varmista etta lentoyhtio paastaa sinut seka meno- etta paluulennolle laakarintodistuksen kanssa noilla viikoilla. Ja Eurooppalainen sairausvakuutuskortti mukaan.

Itse en fyysisesti enaa noilla viikoilla ole pystynyt matkustamaan saati sitten tekemaan mitaan muutakaan (olen ollut vuodelevossa), eika kukaan laakarikaan olisi kirjoittanut minulle todistusta etta voisin matkustaa, mutta tiedan etta monet ovat ihan hyvavointisia, eli aika yksilollistahan tuo on.

Vierailija
4/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. yksi nopea synnytys alkoi viikolla 34, täysin yllättäen.

Vierailija
5/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen synnyttänyt viikoilla 35 ja 36. Mutta sinun tilanteesi saattaisi olla aivan eri.

Vierailija
6/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun olevan kykenemätön menemään matkalle

entä jos lähtisit viikkoa ennen juhlia, ja lähtisit pois juhlien jälkeen heti

onko ensimmäinen raskaus sinulla, eli onko k okemusta synnytyksestä

miten pitkä lento olisi,

Vierailija
7/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaate on, jos otat lentoliput, et saa niitä peruuttaa, oli minkälainen lääkärintodistus tahansa.

Sellaiset lentoliput, joita saa kuluilla peruutta, lipun hinta on korkea ja peruutuskulutkin ovat muutamia satasia, joten ...

Ainoa miten saat rahat takaisin on matkavakuutus.

Muistat varmaan kun Egyptissä tämä vauva kuoli ja vanhemmat moittivat Suomen valtiota.

Mun mielipide on jyrkkä, en todellakaan riskeerais pientä lasta. Harvassa maassa sitä Euroopassa on todella paljon parempi sairaanhoito kun meillä, mutta mitä jos jotain tapahtuu lentomatkan aikana, kohteessa, miten on sairaalat, löytyykö yhteinen kieli jne.

Ei niin tärkeitä bileitä voi olla, joka menisi mulla tämän ohi. Olin itse raskaana vkolla 32, olisin saanut ilmaiset matkan Koreaan, täyshoidolla, 5 pv ja oli ehkä ehkä ehkä tilanne businessluokassa takaisin ja en lähtenyt.

Vierailija
8/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun molemmat raskauteni ovat menneet peräpukamia suuremmitta ongelmitta ja kävin töissä rv 39 asti (en Suomessa, jos joku ihmettelee) ja jaksoin puuhailla kotona ja pihalla lähes normaalisti.

Siltikään en haluaisi enää tuossa vaiheessa matkustaa, Parinkin tunnin istuminen lentokoneessa paikallaan rasittaisi selkääni ja muutenkin matkustaminen väsyttää ihan eri tavalla kuin normaali arki.

Vierailija
9/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo niin pitkällä se raskaus, että olisi hankalaa matkustaa ja onhan se jo riskikin. Ei mua sais millään koneeseen enää tuolloin :)

Vierailija
10/10 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet lentoyhtiöt ei ymmärtääkseni edes huolisi sinua. Tai jos huolivat, tarvitset lääkärinlausunnon, ja homma on sen jälkeen sinun vastuullasi: eli jos synnytys alkaa kesken lennon, tehdään hätälaskua jne, niin on parasta olla matkavakuutuksen todella kunnossa ja kattava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän