Sanna Saarijärvi kehottaa Susanna Rahkamoa hankkimaan muutaman lisäkilon.
http://www.iltalehti.fi/tanssi/200903249288981_tn.shtml
Menipä aihe kuumaksi. Mikähän lienee Susannan puheenvuoro tämän päivän paperilehdessä onko joku jo lukenut.
Kommentit (25)
Odotan julkista anteeksipyyntöä Rahkamon suusta.
Huvittaa edelleen jonkun lohkaisu "kuin kuivan kesän orava" liittyen Rahkamoon.
Siis kyllhän lööpit repivät aiheen tollasesta,mutta että toiset julkut lähtee mukaan siihen.Uskomatonta!
vaan siitä, että toisten ulkonäön arvosteleminen on epäkohteliasta joka tilanteessa, eikä se nyt ainakaan kuulu suoraan lähetykseen.
näköinen, ja ihmiset, syystäkin, pelkäävät, että lausunto heijastelee sairaita asenteita kilpaurheilussa. Eli selkäytimestä lipsahtaa se, mitä nuorille tytöille sanotaan jatkuvasti noita lajeja harrastaessa.
kuin Rahkamo te jotka mollaatte Rahkamon ulkonäköä. Kenenkään ulkonäköä ei pidä arvostella!!
3 läskiä, Lola, Rusanen ja Saarijärvi.
Siis että syvät vatsalihakset töihin! No, ehkä hänen on ihan hyvä oppia ilmaisemaan asioita hieman toiseen sävyyn...
opettelisivat muotoilemaan tuon asian toisin. Sitten tästä kohusta olisi oikeasti hyötyä.
Siis että syvät vatsalihakset töihin! No, ehkä hänen on ihan hyvä oppia ilmaisemaan asioita hieman toiseen sävyyn...
"Lapaluut törröttävät rumasti" on se kumma kun hoikkaa ihmistä saa haukkua, mutta ei sitten ollenkaan pikkasen paksumaa naista.
Ei anna kyllä kovin fiksua kuvaa. Lola jos joku on viimeinen ihminen älähtämään, niin monesti oon lukenut sen kommentteja toisten ulkonäöistä, tai siitä minkälaisen pitää naisen tai äidin olla.
"Lapaluut törröttävät rumasti" on se kumma kun hoikkaa ihmistä saa haukkua, mutta ei sitten ollenkaan pikkasen paksumaa naista.
Laihaa saa haukkua ja arvostella muttei lihaisaa ihmistä?
noilla kommentoijilla olisi itsellään varaa pudottaa vaikka kymmeniä kiloja
Susannahan näyttää tosiaan anorektiselta.
Lihavia, pömppömahaa ym ei saa arvostella mutta laihuutta saa!!
Itse olen erittäin hoikka, mutta en omasta tahdosta, vaan kun en yksinkertaisesti liho, joka ei todellakaan aina pos asia!!
Haluaisin muutaman ylimääräisen kilon ja pois posket lommolta.... juu ja kuinka kuulenkaan sit' miten olen luurangon laiha ym...
http://www.iltalehti.fi/tanssi/200903249289469_tn.shtml