Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilenpa seksikysymystä tännekin kun palstalla hiljaista...

Vierailija
23.03.2009 |

Meillä on mieheni kanssa ollut aina todella hyvä ja molempia tyydyttävä seksielämä. Olemme molemmat hyvin aktiivisia ja ehkä keskivertoa avarakatseisempia, myös bi-henkisiä.

Jaamme seksiin liittyen myös yhteisiä todella monenlaisia fantasioita, esim. ryhmäseksistä. Olemme kuitenkin puhuneet, että käytännössä emme voisi ryhmäseksiä luultavasti kokeilla, koska olisimme todennäköisesti toisistamme liian mustasukkaisia ja siitä voisi olla huonoja seurauksia.

Nyt kuitenkin keskusteluissamme kävi ilmi, että mieheni on aiemmassa suhteesaan kokeillut parinvaihtoa joitakin kertoja. Nyt en tiedä, miten voisin ajatella asioista tästä teenpäin, koska mulle tuli siitä jotenkin huonot fiilikset. En osaa selittää ehkä kovin selkeästi, mutta tavallaan olen mustasukkainen siitä että joku muu suhde on tarjonnut hänelle jotain mitä minä en ole pystynyt/pysty tarjoamaan, lisäksi hämmästelen hänen ajatusmaailmaansa koska minun mielipiteeni on se että "normaali"suhteessa parin jakaminen näin konkreettisesti tuntuisi aina jotenkin edes vähän pahalta. Lisäksi olen nyt huolissani siitä, jos mieheni oli kuitenkin toiveillut tuon olevan mahdollista meidänkin suhteessamme. Voiko hän siis olla tyytyväinen ja maksimaalisen kiihottunut aina jatkossa pelkästään minun kanssani, kun on kerran aiemmin saanut useampaakin naista kerralla. Sekin on musta nyt jotenkin vastenmielinen ajatus, että on halunnut työntää vehkeensä johonkin muuhun kuin omaan kumppaniinsa.

Olemme puhuneet asiasta ja näistä oloistani avoimesti. Mieheni vastaus on että ei ole aiemmassa suhteessa tuntenut näin suurta rakkautta toista kohtaan, ja on siksi pystynyt kokeilemaan tuollaista ilman sen kummempia huonoja fiiliksiä. Hän myös sanoo että ei ehkä kestäisi samasta syystä tuollaista kokeilua minun kanssani eikä sitä siis enää haluaisikaan.

Miten pääsen tästä eteenpäin etten myrkytä ihanaa seksielämäämme huonoilla fiiliksilläni, kun en saa asiaa pois mielestäni.

Kommentoikaa jotain mikä veisi ajatuksiani selkeämpään suuntaan..?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan aika päätön meno tällä palstalla :-O

Mutta voisko olla hyödyllistä käydä pariterapiassa tms. jossa saisi kolmannen osapuolen ja asiantuntijan näkökantaa pohdintaan eikä pääsisi syntymään riitaa mahdollisesta väärinymmärryksestä..

On nimenomaan tällaisiin asioihin erikoistuneita terapeutteja olemassa.

Jos he osaavat auttaa ongelmissa, he varmasti voivat auttaa teitä pohtimaan tätä rakentavasti eteenpäin, selvästi kykenette puhumaan kuitenkin aroistakin asioista suhteessanne.

Vierailija
2/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaipaako hän exäänsä?

Muuten ymmärrän kyllä hänen perustelunsa ettei enää halua noista syistä ryhmäseksiä, mutta eikö edes exänsä kanssa? Sopisiko exän mukana olo sinulle? Et tuntisi niin paljon ulkopuolisuuta, kun sinullakin olisi silloin kokemusta ryhmäseksistä ja ei enää uusia ihmisiä suhteeseen muita kuin sinulle tuo miehen ex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ratkaisu ei onnistu, koska vaikka todella haluaisin poistaa "ulkopuolisuuden" tunteeni, en pystyisi jakamaan miestäni toisen naisen kanssa, ja vähiten hänen exänsä. Heidän välillään tilanne on se että mieheni ei ole hänestä kinnostunut ja nainen on "roikkunut" perässä.

Haluaisin itse siis vain jatkaa fantasioitamme ja riittää miehelleni ainoaksi kiihottavaksi naiseksi, mutta kuinka saisin varmuuden siitä että se riitää miehellenikin..? Ja kuinka minäkään voin nauttia noista fantasioista jatkossa, tuntuu että niiltä meni pohja tämän tiedon myötä, kun kuvittelin aiemmin miehenikin miettivän asioita joista hänellä ei ole kokemusta...?

Vierailija
4/7 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna itsellesi aikaa, uskon että kykenet ajan myötä pääsemään eroon noista fiiliksistäsi. Ajattele järkevästi, asia kuuluu miehesi menneisyyteen. Tärkeintä on tämä hetki ja että nautitte toisistanne. Fantasiat ovat lisämauste, joskus vaarallinen jos alkavat liikaa nousta pntaan. Ottakaa väli-aika ja nauttikaa hetki ilman fantasioita ja noista asioista puhumista, vaikka viikko-kaksi. Älä tee tuosta asiasta liian suurta, ota etäisyyttä ja huomaat ettei se ole niin iso ongelma kuin nyt tuntuu.

Vierailija
5/7 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisista vastauksista ja erityisesti viitoselle kannustavista sanoista, joissa on varmaan perää... löytyyköhän tänään vielä uusia näkökulmia asiaan..?

Vierailija
6/7 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika asiallinen vastaus mieheltäsi, ja minua ainakin ilahduttaisi se. Että ei ole aiemmin tuntenut näin suurta rakkautta, ja että olisi mustasukkainen....

Vierailija
7/7 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa suhteessa molemmat voivat tai edes haluavat touteuttaa ihan kaikkia fantasioitaan ja silti suhde voi olla niin täydellinen kuin reaalielämässä suhde voi olla.

Uskon, että vain todella vahvat fetissit tai muut vastaavat, joita ei pääse toteuttamaan voivat tuhota suhteen. Jolekin anaaliseksi on niin välttämätöntä, että partneri menee vaihtoon ilman. Toiselle pienirintainen ei ole mahdollinen kumppani. Joku ei saa orgasmia ilman kumppareita. Normaali-ihmisen seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu aika tasaisesti eri juttuihin ja yhden puuttuminen ei ole katastrofi. Voihan se "puuttuva" juttu kutkuttaa ja kiehtoa, mutta eipä tässä elämässä muutenkaan saa aina kaikkea.

Minustakin miehesi vastaus oli fiksuin mahdollinen, oli se sitten sataprosenttisen rehellinen tai ei. Asiaa märehtimällä et ainakaan saavuta mitään. Jos joskus tuntuu, että haluat tuollaisiin leikkeihin ryhtyä, fine, mutta älä ota paineita, jos miehesikään ei ota.