Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole ainuttakaan ystävää.

Vierailija
23.03.2009 |

Ei todellaaan ketään kenelle soittaa tai mennä kylään! Olen todella huono solmimaan ihmissuhteita ja oikeastaan pelkään kontaktia vieraiden ihmisten kanssa. muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en ystäviä kaipaa.

En jaksa sosiaalisia pakkoja, kyläilyjä enkä varsinkaan mitään "naisten iltoja".

Mulla on ystäviä ja kavereita, mutta tapaaminen pakkopullaa.

Vierailija
2/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein usko, että joku ei uusia kavereita tahtoisi! Kyllähän kaverit ovat kumminkin elämän suola, onneksi mulla niitä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki asuvat kaukana tai ihan muussa maassa, joten ei ole ketään jonka kanssa kävisi yhtään missään. Hiekkalaatikkoseuraa on satunnaisesti, mutta eipä heidän kanssaan tehdä sitten mitään muuta.

Vierailija
4/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita pahemmin kaipaa. Mutta kun ei ole sitä miestäkään. Vanhemmat kuolleet ja sisaruksetkaan eivät välitä pitää yhteyttä. Jos kuolisin tai halvaantuisin, minua ei löydettäisi ainakaan pariin kuukauteen.

ainoat kontaktini ovat kaupan kassa ja terapeutti. Yksi henkireikä on ollut kirjoittelu eräällä keskustelupalstalla, mutta siellä on tullut sen verran paskaa niskaan, olen kuulema yksinkertainen ja tyhmä.. Ei huvita enää kuunnella loukkauksia..

Vierailija
5/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ahdistaa, kun pitäis kyläillä tai lähteä johonkin heidän kanssaan. Olen yrittäny viimeiseen asti vältellä, mutta tulevat sitten meille jos ei minusta mitään kuulu. En kehtaa aina keksiä tekosyitä, tai suoraan sanoa etten halua vieraita. Olen selkästi erakkoluonne, täytyykin harkita tässä metsän keskelle mökkiin muuttamista...

Vierailija
6/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin seurakunnat tällaista pyörittävät. Samalla kun auttaa yksinäistä vanhusta, saa itsekin seuraa!

Minulla on ystäviä laidasta laitaan ja vanhimmat heistä ovat jo yli 70-vuotiaita (esim. ex-mieheni äiti). On mukavaa jutella vanhoista ajoista ja saada itselleen lisää sydämen sivistystä ja näkökulmia elämään!

Vierailija
7/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaat ettet tarvikaan niin jatkokysymys: miksi sulla sitten ystäviä on?

Mulla on ystäviä ja kavereita, mutta tapaaminen pakkopullaa.

Vierailija
8/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa läheisitä ystäviä, ainoat joihin voi todella luottaa ovat mies ja

sukulaiset, tämän olen saanut oppia.

Vierailija
9/9 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ainoa ystävä. Kaikki vanhat kaverisuhteet katkenneet eikä enää tässä iässä (38) niitä ystävyyssuhteita enää noin vaan hankita. Silloin kun lapset oli pieniä, oli vielä joitakin lasten kavereiden äitejä, joiden kanssa kävi kävelyllä jne., mutta nekin vaan jääneet, kuka muuttanut minnekin ja joku aloittanut taas työt jne. Ei ole ketään ei :(. Olisi kiva joskus lähteä vaikka baarissa käymään, mutta kenes kanssa menet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän