miten pelastaa avioliitto?
Eli tilanne tämä, olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta 7v ja vajaa 1v. Koko meidän yhdessä olo aikanamme suurin ongelma on ollut se kun mieheni paras ystävä ai hyväksy minua ja taas minä en ole hyväksynyt häntä ja riitelemme siitä usein. Tilanne on nyt mennyt niin pahaksi että mies haluaa erota ja myydä talon. Eilen tämä mieheni ystävä katkaisi välit kokonaan ettei olisi meidän avioliiton tiellä, joka oli miehelleni liikaa koska hänellä oli vain tämä yksi ystävä. Mies ei suostu kuuntelemaan minua, ei halua lähteä avioliittoneuvojalle niin mitä voin enää tehdä, en todellakaan halua menettää miestäni. Olen jopa hänen kaverilleen laittanut viestejä että haluan tavata ja jutella, mutta ei ole tullut mitään vastausta. Meillä ei mitään "todellisia" ongelmia ole koskaan ollut, ei väkivaltaa, ei alkoholismia, ei uskottomuutta. Mä en voi tajuta et miks ei voi päästä yli tästäkin, koska kuitenkin rakastamme toisiamme. Auttakaa joku, olen jo aika epätoivoinen.
Kommentit (2)
mies sanoo kyllä että perhe on hänelle tärkein mutta kaipaa elämäänsä muutakin joka olisi vastapainoa kodille ja perheelle.
Ap
Minun mieheni laittaa minut kaikkien edelle, oman äitinsäkin, jopa lastemme. En voi ymmärtää tuollaista ystävyyttä aikuisella ihmisellä. Jos miehesi ystävä on mies, miehesi on varmaan bi-seksuaali.