Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen ihminen on sinusta energiaa vievää,,ahdistavaakin seuraa?

Vierailija
22.03.2009 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina jonkun muun syy eikä itsellä ole osaa eikä arpaa miten vastoinkäymisiin reagoi. Jos elintapojen takia on sairas, eikä tee asialle mitään mutta valittaa lakkaamatta, niin ahdistun.

Vierailija
2/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyselisin, että ootko ajatellut sitä asiaa, tai tota asiaa, vähän johdatellen, että ihminen itse muka oivaltaisi tehdä jotain asioillensa. Ja jos jotain oivaltaa, niin varmalla auttaisin alkuun tai kädestä pitäen auttaisin jos se omaa elämääni helpottaisi myös, ettei ko. ihminen enää ruikuttais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynnysmatoksi

Vierailija
4/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee ain akaiken oikein. Ja sellainen, jonka mielestä muiden pitäisi tehdä ja elää kuten hänkin. Ei ymmärä, että ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
5/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa töitä, hankalia lapsia, väsymystä, tylsää,...

Sitten ehdotat vaikka lomalle lähtöä; -Ei voi, kun kuka lapset hoitaa, entä kodin, entä lemmikit...

Jos otan lapset hoitoon, niin saatte aikuisten aikaa; -Emmä, kun siinä on sitte ne pakkaamiset ja kaikki ja on niin vaikeaa löytää sopivaa ajankohtaa...

Jos mentäis ostoksille ja katselemaan ihmisiä; -Ei viitsi kun kaikki on kuitenkin niin kallista...

Mä tarjoan; -en mä haluu olla kiitollisuuden velassa..

Vierailija
6/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatvoo, onko mies oikea, mitä pitäisi tehdä jne. Vatvoo ja puhuu yksinään ja toinen joutuu kuuntelijaksi.

Myös sellainen "Katsokaa, miten hienon hiekkakakun tein" -tyyppi on rasittava. Haluaa, että muut kehuvat jatkuvasti tämän tekemiä juttuja. Kuin pikkulapsi. Eikä tajua, että eipä kukaan kehtaa haukkumaankaan ruveta. Ja pullistelee raukka kehuista polleana.

Vierailija
7/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka kanssa pitäisi käydä kaupoissa ja suuttuu jos ei edetä hänen ehdoillaan.

Mieluummin valittaja kuin sellainen joka ei puhu omista asioistaan mitään, kyselee vaan omiani tosi henkilökohtaisestikin..kaikista pahin.

Vierailija
8/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos olen ylpeä lapsestani niin yrittää väkisin keksiä omastaan parempaa.

Vierailija
9/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka käyttää minua psykiatrinaan. Vuodesta toiseen purkaa ahdistustaan ja murheitaan eikä koskaan kysy minun vointiani.

Sellainen, joka imee kaiken energian minusta. Jos hänelle soittaa, niin sen jälkeen hän soittaa / tulee käymään joka päivä moneksi tunniksi. Ripustautuja.

Sellainen, joka on aina oikeassa. Joka aina tietää, miten asiat pitää tehdä. Ei koskaan hyväksy eikä kuuntele minun mielipidettäni. Tai jos kuuntelee, teilaa sen täysin. Kaikki pitää tehdä kuten hän haluaa.

Sellainen, joka vaatii että käytän kaiken aikani ja energiani hänen asioidensa selvittämiseen. Että puhuisin hänen puolestaan hänen sukulaisilleen, että hoitaisin viranomaisasioita hänen puolestaan, että kasvattaisin hänen lapsiaan.

Sellainen, joka puhuu vain ja ainoastaan omista asioistaan, omista miessuhteistaan / koiristaan.

Mä olen huomannut, että kerään ympärilleni näitä energiasyöppöjä. Pitäisiköhän laittaa lappu otsaan, että vain A-energialuokan seuraa, kiitos.

Vierailija
10/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitusta riittää mutta halu muutokseen nolla, ihan kuten ylempänä jo oli esimerkki. Ja vaikka kuinka antaisit hyvän vinkin/totuuden, aina sieltä kuuluu "niin mutta...". Aaaarrrggghhh!!!!!!!

Vierailija
11/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovaiset tai ketkä vaan kiihkikset, oli kyse sitten imetyksestä tai päivähoidosta. On tosi ahdistavaa, jos ei pysty yhtään käsittelemään asioita toisen ihmisen näkökulmasta.

Turhasta valittajat kyllä myös ottaa päähän, siis sellaiset, jotka eivät tee asialle kuitenkaan yhtään mitään. "Mies pettää koko ajan" . No jätä se. "noku emmä voi enkä mäsit haluu..." Arrrgghh.

Vierailija
12/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylettömän hiljainen. Sellainen, jolta saa lypsää kaiken ja vastaus on aina tyyliin joo tai ei. En viitsisi itse koko ajan pälättää ja kertoa itsestäni ja omista mielipiteistäni. Mutta jos toisesta ei meinaa saada mitään irti. Enkä viitsi kamalasti alkaa onkimaan tietoa, jota ei luontevasti tule. Joidenkin kanssa tulee olo, että olen joku kuulustelija, joka tankkaa tietoja.

Lisäksi energiaa vie, jos toinen ei ota muutenkaan vastuuta siitä, mitä tehdään. Luontevan ihmisen seurassa kaikki siirtymiset tapahtuvat ilman, että energiaa kuluu. Ylettömän hiljaisen kanssa saa koko ajan tunnustella, onko hänelle OK se, mitä itse on ehdottanut (sovitut kellonajat, tapaamispaikat, ruokailu vai pelkkä kahvi jne), mutta sekin pitää jotenkin kalastella ja repiä melkein väkisin. Valitettavasti en omien kiireideni keskellä sitten tällaisiin ihmisiin kamalasti pidä yhteyttä, vaikka miten tiedän, että toinen kaipaisi seuraa.

Vierailija
13/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei voi hetkeäkään olla aloillaan kun koko ajan pitää nähdä ja kokea jotain. En jaksa.

Vierailija
14/14 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen, jonka mielestä muiden pitäisi tehdä ja elää kuten hänkin. Ei ymmärä, että ihmiset ovat erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi