Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoa/kokemusta jonkun luomileikkauksesta yleisessä sairaanhoidossa?

Vierailija
22.03.2009 |

Olin kirurgilla / plastikkakirurgilla ja hän sanoi, että saan luomileikkauksen yleisellä puolella eli ei tartte itse maksaa just mitään.

Mutta tuleeko luomet leikattua hyvin eli kauniisti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leikattu terveysasemalla kaulasta 4 luomea. Kolmesta ylimmästä ei jäänyt oikeastaan mitään jälkeä, alimmaisesta jäi iso arpi.

Vierailija
2/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäi tosi iso arpi, vaikka sanoi että laittaa pieniä tikkejä monta ettei jää rumaksi. niin nyt mulla on rinnan alla "tuhatjalkainen".

Eli mun neuvo on että jos luomi on esim kasvoissa niin ehdottomasti kauneuskirurgille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitit silmäluomia, voin kertoa omakohtaisesta tarkkailukokemuksesta :D. Mun äidiltäni nimittäin leikattiin 2kk sitten.

Toimittajia kun ollaan, niin meikäläinen istui siinä vieressä ja kuvasi koko tapahtuman! Ei ollut yhtään ällön näköistä eikä mitään.

Kesti noin tunnin, mutta lekuri selitti mulle aina välillä, mitä teki.

Tosi nätit luomet tuli, riippuluomista ei ole enää tietoakaan!

Vierailija
4/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettiin iholuomi kaulalta tervkeskuksessa. Naps vaan, luomi pois ja muutama tikki.Itse poistin tikit, siistiä työtä oli.

Vierailija
5/5 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset luomet poistetaan terveyskeskuksessa. Tk-lääkärit poistavat luomia ihan liukuhihnalla, siellä on siihen hommaan valtaisa rutiini. Jos luomi on jotenkin vaikeassa paikassa tai iso, poisto vaatii erityistekniiikkaa ja kehiin astuu kirurgi. Silloin napsahtaa lähete sairalaan poliklinikalle. Arpimuodostukseen vaikuttaa loppujen lopuksi hyvin vähän poistotekniikka. Enemmän vaikuttaa luomen sijainti, koko ja iho/kudostyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme