Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas meni miehen lapsen ajoitus vitulleen; kuvitteli raukka

Vierailija
21.03.2009 |

pääsevänsä koneelle mesettämään, mutta yllläten kone olikin varattu. Hauska sattuma, joka toistuu joka 2. viikko samaan kellonaikaan lauantaisin.

Pakko tehdä näin, koska isällään ei ole näemmä vanhemmuutta laittaa teini nukkumaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei siinä sitten mitään. Yleensä kotoa löytyy se yksi yhteiskäytössä oleva tietokone.

Vierailija
2/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen lapsi on ja pysyy aina miehen lapsena muttet sinä välttämättä puolisona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää äitipuoli from hell on provo tai trolli vai mikä se on. Miksi joku kirjoittaa tällaisia provoja on sitten mulle ihan hämärän peitossa. Ei nää ole hauskoja, ei dramaattisia, ei jännittäviä, ei mitään.

Vierailija
4/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää äitipuoli from hell on provo tai trolli vai mikä se on. Miksi joku kirjoittaa tällaisia provoja on sitten mulle ihan hämärän peitossa. Ei nää ole hauskoja, ei dramaattisia, ei jännittäviä, ei mitään.

Ei kukaan voi olla oikeasti niin pimeä ja täynnä pyhää vihaa päivästä toiseen. Taitaa olla joku tatuoitu jätkä kyseessä. Paitsi tatuoitu jätkä on kyllä ihan symppis ;o)

Vierailija
5/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siellä talossa olla teini ihan joku muu kuin se lapsi... Kielenkäytöstäkin jo päätellen...

Vierailija
6/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrätty, mutta täällä etä-isän luona siitä näemmä luistellaan välillä aika paljonkin.

Vierailija
7/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tosikaan, mikä mäntti olet. Jonkun pitäisi leipoa sua huolella tunti turpaan ja antaa kunnon tukkapöllyt.

Anna olla jo!

Vierailija
8/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin, mutta että lauantainakin olisi noin tiukkaa...

Vierailija
9/12 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen lapsen ajoitus" - luulin sen tarkoittavan sitä, että mies yrittää kanssasi lasta ja on oikein ajoittanut. Mutta miten tietokone siihen liittyy? Huoh.

Vierailija
10/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puska tulossa. Pus.

Vierailija
11/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun miehellä olis lapsii jostain edellisestä liitosta ei sillä muksulla olis mitään asiaa mun koneelle.

Vierailija
12/12 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka luulee että lapset oikein tahallaan "suunnittelevat" ja kieroilevat jokaisen tekemisensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi