Olen niin kaunis, että eräskin johtoportaan henkilö on jo kolme kertaa kompastellut
ja melkein kaatunut kun olen tullut häntä vastaan.
Kommentit (48)
Tän piti olla todella kauniiden naisten ketju, ei mikään hörhöasfalttimuija sydeemi... Apua, pelastakaa te todella kauniit, minä olen shokissa, kun tännekin eksyy jotain Tukiais-tyyppejä... IIK. En keksi mitään muuta kun että nyt on pakko katsoa peiliin, ettei totuus unohdu, häikäyksen uhallakin... Ehkä laitan aurinkolasit
Neuvotteluissa miehet vaan tuijottavat suu auki rintojani, eivätkä kuuntele mitään mitä sanon. Hauskaa...
juhlavuoden puhetta firman juhlissa, hän putosi puhujapöntöstä keskenkaiken kun katseemme kohtasivat. Se oli aika makee fiilis.
ja melkein kaatunut kun olen tullut häntä vastaan.
ihana kun löytyy sielunsisaria. Mäkin olen niin kaunis, että jouduttiin laittaa sermi avokonttorissa kun miespuoliset eivät saaneet työskenneltyä kun häikäistyivät mun kauneudesta. Juhliin en voi osallistua valitettavasti olleenkaan kun kaikki on mun kimpussa ja kompastelevat kanssa (yks isok kiho telo jalkansa ja joutui pitkälle saikulle). Ei ole aina helppoa olla äärettömän kaunis. Mä ymmärrän sua täysin!
esiintymislavalle esittämään tiputanssia.
Sillä aina kun kävelen kadulla, joka ikinen mies ja useat naiset ja välillä koiratkin kompuroivat ja kaatuilevat kun tulen vastaan. En muuta syytä keksi kuin että he häikäistyvät kauneudestani niin paljon.
Kadulla ikkunoista heitellään ylleni ruusun terälehtiä.
Naiset pyörtyilevät kateudesta ja koirat heittävät volttia. Kissat huutavat ikkunoista: "Oi, kuinka kaunis. Oi, kuinka kaunis!!"
Miehet kilpailevat kuka saa antaa minulle kalliita lahjoja.
että naapurin (melkein valmis) autotallikin kaatui ;)
limusiini. Vie minut shoppailemaan ja saan valita kaupoista ilmaiseksi mitä haluan.
että nähdessäni heijastuksena omakuvani, kompuroin itse.. Oh, on niin vaikeaa olla näin kaunis..
Mutta minkäs tekee, nytkin on lähettävä kauppaan kalatiskille, ja siellä vaan kaikki sillitkin tuijottaa rivissä vaan mua!
mutta tää ketju sai repeemää:D
...kaunis minäkin toki.
jos oottekin niin rumia/outoja tms että siks tuijottavat, kaatuilevat, kompuroivat jne.
mulla ainaski niin.-...
nurkissa kullaksi ja mirhamiksi.
Mitäs siihen sanotte?
ootteko nyt ihan varmoja että ootte kauniita?
jos oottekin niin rumia/outoja tms että siks tuijottavat, kaatuilevat, kompuroivat jne.
mulla ainaski niin.-...
Tämä on kauneus-ketju, sinä luopio, perusta heti oma ruma-ketju!!! T. yksi niin kaunis, että ei voi lähteä kotoa kun Heidi Klumiksi naamioituneena (se on niin ruma...).
sitä voi itse luulla olevansa kaunis vaikka onkin todellisuudessa järkyttävän näkönen olento.
näyttämään lähes yhtä kauniilta kuin minä.
Kyllä sen peilistä näkee kuka on kaunis ja kuka ei.
Näinpä! Olen niin kaunis, että saan olla jatkuvasti ostamassa uusia peilejä! Ne oikein sälähtävät säpäleiksi jos satun kulkemaan niiden ohitse häikäistyessään hemaisevaisuudestani!
Tulee niin hirveän kalliiksi nuo rumuusleikkaukset pitemmän päälle eikä onnistumisestakaan ole takeita. Pahimmassa tapauksessa leikkaus epäonnistuu ja lopputuloksena olet entistä kauniimpi :(((