Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Rippijuhlan tarjoilut
21.03.2009 |
Laitan rippijuhlaan pelkän kahvipöydän. Mitä suolaista ja makeaa suosittelette?
Kommentit (6)
makeat:
-kinuskikakku
-mansikkatäytekakkui
-suklaakakku (esim. sacher)
suolaset:
-kinkkuvoileipäkakku
-savulohivoileipäkakku
-kasvispiiras
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä kans pian rippijuhlat, mutta me laitamme lämpimän ruuan ja kakkua ym jälkkäriksi
kahvikakku, pikkuleivät, pulla, karjalanpiirakat ja munavoi, pommac-malja
Meillä esikoisella pelkkä kahvipöytä, enkä silti ollenkaan ehtinyt itse juhlia.
Alue: Aihe vapaa
pari erilaista täytekakkua esim vadelma ja vaikka suklaakakku, suolaseksi salaatti ja patonkia ja vaikka voileipäkakku