Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut makean himon kuriin luontaistuotteella, silti syön makeaa?

Vierailija
21.03.2009 |

Makean himo tyydyttyy siis jo yhdellä pätkiksellä kun ennen täytyi syödä puoli levyä suklaata. Makeasta tulee huono-olo ja en himoitse makeaa.

No... silti kaapit pullottaa keksiä ja karkkia ja syön niitä tavan vuoksi. Miten tästä pääsee eroon. Olis niin ihanaa kun joku vois kuoria hedelmiä tai vaikka porkkanoita mulle valmiiks kaappiin mitä vois napostella. Olen siis napostelija... miten tästä pääsee eroon...

(niin itse en voi kuoria ja pestä vihanneksia ja hedelmiä, kun käsien iho niin huonossa kunnossa)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kätesi varmaan kärsi sen kuorimisesta. Säilykeananas vie hyvin makean nälän. Rusinat ja pähkinät on parempia naposteltavia kuin karkit ja keksit. Samoin muut kuivatut hedelmät. Onhan niitä miniporkkanoitakin, joita ei tarvitse kuoria tai edes pestä.

Vierailija
2/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei olisi varastoja, ei niitä voisi syödäkään.

Toiseksi on olemassa erilaisia hanskoja, joita voi pitää kuoriessaa porkkanoita ja omenoita jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. himojensa kanssa painiskeleva

Vierailija
4/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nuista kuivatuista hedelmistä ja pähkinöistä... jos kokeilis vaikka niitä

ap

Vierailija
5/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei mitenkään mainosteta makean himon vähentäjänä, mutta sivuvaikutuksena näin on minulle käynyt :)

Niin ja banaanista, se on ainoa hedelmä josta en todellakaan pidä.

Tuo tässä ongelma onkin, että miten ne herkut päätyy kaappiin... tavan vuoksi. Mitä mä ostan sieltä kaupasta, että en osta herkkuja. Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta ongelma tääkin...

Vierailija
6/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostelu on opittu tapa, ja siitä voi oppia myös pois. Et osta mitään herkkujen tilalle -säästyy rahaa eikä himon yllättäessä ole mitään mitä napostella. Rupeat vaikka silittämään tms. aina kun tekee mieli napostella.

Tai jos sun on ihan pakko ostaa jotain, osta naposteluporkkanoita, säilykeanaasta tai mahdollisesti pähkinöitä ja rusinoita. Pähkinöissä on kyllä paljon energiaa, mutta opit ehkä makean napostelusta pois.

Tuo tässä ongelma onkin, että miten ne herkut päätyy kaappiin... tavan vuoksi. Mitä mä ostan sieltä kaupasta, että en osta herkkuja. Kuulostaa varmaan tyhmältä, mutta ongelma tääkin...

Vierailija
7/7 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin suklaan syömisen. Yhtäkkiä vaan päätin että en syö enää suklaata. Miten kävi ? Syön kaksin käsin jäätelöä. Ja suklaavanukasta jne. On niin helppoa käydä vaunujen kanssa kaupassa ja ostaa koppa täyteen herkkuja, ja syön ne ennen kuin mies tulee kotiin.

Uusi suunnitelma. En osta enää keksejä. Olen ollut nyt 1,5 kk syömättä suklaata ja voisin melkein sanoa että pahin on takana. Ja nyt lopetin keksien syömiset, suklaavanukasta ja jäätelöä en vielä lopeta, mutta siihen olen nyt päässyt, kun käyn kaupassa, voin ostaa vain yhden hyvän itselleni ja käyn max kerran päivässä kaupassa. Asutaan Helsingissä, jos ostan hyvää, en käytä julkisia kertaakaan vaan kävellään yli 5 km päivässä, mikä nyt ei ole paljoa, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa.

Yksi mikä auttoi mua raskausaikana, on maustetut teet. Ruohonjuuresta olen ostanut lakritsa- ja mustikkateetä. Ihan kaupasta olen löytänyt mansikka-, omena ja toffeeteetä. Juon itse teetä paljon, joten noita kun on pannun juonut, ei ole vähään aikaan tehnyt mieli makeeta.

Kerran talvella kävi kun olin raskaana ja tiet oli tosi huonossa kunnossa, keitin pannullisen vihreää teetä ja sekaan hermesetasta. Sinne meni makeanhimot. Ei kyllä auttanut seuraavana päivänä, mutta silloin tällöin tehoaa.