Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys niile, joiden lapsi on päiväkodissa

Vierailija
21.03.2009 |

kysy vaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysymys niille, joiden lapsi on päiväkodissa

Onko sinulle samantekevää onko lapsesi ryhmässä yliopistosta valmistunut vai ammattikorkeakoulusta valmistunut lastentarhanopettaja, olettaen että olisi vain toinen?

Vierailija
2/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö ratkaisee, ei se mistä oppilaitoksesta koulutus on. Tietysti jos ei MITÄÄN alan koulutusta ole, asia olisi vähän eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle merkitsee se että lapseni ja itse pidän henkilöstä enemmän kuin se että on yliopistokoulutus. Koulutushan ei sinänsä takaa mitään, hyvin koulussa pärjännyt ei välttämättä ole kuitenkaan sisäistänyt oppimaansa.

Vierailija
4/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän merkitystä on sillä, millainen "tatsi" lto:lla on lapsiin arjessa ja miten hän osoittaa heille välittämistä ja huolenpitoa.

Vierailija
5/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ne tietysti ole pääosassa päiväkodissa ne tuokiot.

Vierailija
6/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä minä haluan ainakin, että lasteni LTO on varhaiskasvatuksen kandi, tietty maisterikin käy, mutta se ei niin välttämätöntä, koska maisterin opinnot lähinnä hallintoon ja tutkijan tehtäviin suuntaavia.Sosionomeilla koulutuksessa iso puute mm.pedagogiikan alueella, mikä erittäin merkittävä työn ja lapsen kasvun ja hyvinvoinnin kannalta.Tutkimusten (ei vain minun mielipiteeni mukaan) kaikki sosionomit eivät edes tiedä ja osaa vastata, kun kysytään mitä pedagogiikka ja pedagoginen vastuu työssä tarkoittaa,merkitsee ja miten se arjessa näkyy.

Vierailija
7/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö ratkaisee, ei se mistä oppilaitoksesta koulutus on. Tietysti jos ei MITÄÄN alan koulutusta ole, asia olisi vähän eri.

Vierailija
8/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden sosionomin, joka toimii lastentarhanopena. On ainakin alalle erittäin sopiva. Persoonasta enemmän kiinni, mutta arvostan kyllä akateemista koulutusta. Monet moittivat teoriaa, mutta sehän se on, että teoriapohja antaa mahdollisuuden ymmärtää laajemmin. Käytännönläheisyydessä on omat etunsa, mutta ei se kokonaan teoriaa korvaa.

Vierailija
9/9 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän käytännönläheisempiä opintoja joskus jopa hyödyllisempinä. Teorian voi läpäistä lukemalla ja unohtamalla, eikä koskaan opi soveltamaan mitään käytäntöön.

nimim. itse akateeminen ja toisinkin olis voinut valita