Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin jälkikäteen ajateltuna...oliko hääpäiväsi elämäsi kaunein päivä?

Vierailija
21.03.2009 |

Esteettisesti varmaan. Mentiin merenrannalla naimisiin. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Olin tukka hyvin, meikattuna erittäin mieluisassa häämekossa (ei mikään valkoinen prinsessaunelma).

Mutta kyllä elämäni hienoimmat päivät on ehdottomasti olleet lasten syntymät.

Kun se pieni ihminen siinä killittää äitiä ensimmäisen kerran niin on sitä fiilistä vaikea ylittää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu, että ne ihan kauneimmat on arkisempia. Lapsi ei ole vielä syntynyt, niin en osaa sanoa jos se voittaa kaikki muut tai ei.

Vierailija
2/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ollaan jo erottu. Uudestaan tuskin menen naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaunein päivä löytyy niiden arkipäivien joukosta, kun ollaan perheenä oltu yhdessä. Tai luultavasti niiden päivien joukosta jotka ollaan veneille vietetty helteisellä Päijänteellä, kaikki iloisina ja onnellisina.

Hääpäivä oli vain se päivä kun mentiin naimisiin, naimisissa olo on ollut paljon ihanampaa ja kauniinpaa kuin se yksi tietty päivä. Minusta ehkä se päivä jona mies kosi yllättäen oli kauniimpi kuin hääpäivä-silloin tiesin että rakkaus on täyttä totta ja että tullaan olemaan yhdessä perheenä.

Vierailija
4/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska päivä se oli, tulvillaan iloa. Mutta sää oli pilvinen ja sataa tihuutti, minä näytin ammattilaisen tekemässä meikissäni pelleltä ja oli koko ajan aivan liian kiire nauttia mistään kunnolla. Kavereiden häissä olenkin sen jälkeen nauttinut todella paljon vieraana olosta. ;)

Kaunein päivä on varmaan joku niistä ihan tavallisista päivistä, kun olen tehnyt jotain kivaa läheisteni kanssa, ulkona on ollut kaunista ja olen ollut ihan muuten vaan tosi tyytyväinen ja onnellinen.

Vierailija
5/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiville.

Toki lapset vievät häistä voiton, se on selvä, mutta myös avioliitto itsessään on parempaa kuin pelkät häät.

Vierailija
6/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpia päiviä on ollut paljon mm. lasten syntymät. Se hääpäivä oli vain yksi kaunis päivä muiden joukossa.

Vierailija
7/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisin päivä oli varmasti se kun meidän esikoinen syntyi ja minusta tuli vihdoin äiti.

Vierailija
8/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaava päivä se oli, vaikakin ihan "onnistunut". Mulle on elämän kauneimpana päivänä jäänyt mieleen yksi kesäleiri lukioikäisenä, kun istuttiin keskikesän yötä muutaman kaverin kanssa rantalaiturilla ja katsottiin kun aurinko laski ja melkein saman tien nousi.

Perhe-elämä ei ole ollut erityisen kaunista missään vaiheessa. Luulen että kaunein päivä oli muutama päivä sitten kun ajoin yksinäni meidän uudella 8-paikkaisella pikkubussilla, aurinko paistoi, ihmiset katsoivat auton perään ja musta tuntui että olen vihdoinkin oikea suurperheen matriarkka :)

Vierailija
9/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se tunne, kun ekaa kertaa näkee oman lapsensa... Huh! Sellasta fiilistä ei mistään muualta kyllä saa!

Vierailija
10/10 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihana ja onnistunut päivä.

Mutta tosiaan, nämä lasten syntymät ja muut lapsiin + perheeseen liittyvät asiat menevät hääpäivän ohi nykyään.

Tästä syystä on välillä niin hauskaa katsoa näitä hääohjelmia. Suloista touhotusta. Kun tuntuu, että maailman tärkein asia on joku otsakiehkura tai paikkakorttien väri :-)