Puolituttujen lapsella sama nimi, jota ajattelin omalleni. Pitääkö keksiä nyt uusi nimi lapselleni?
Ja tämä nimi kulkee vielä meidän suvussakin, että sen ehdottomasti omalle lapselleni haluan
Kommentit (13)
että aiotaan laittaa sama nimi, kuin heidän lapsellaan ja samalla tietenkin kysyisin heidän mielipidettään. Puolustaisin asiaa, sillä kun on suvussa nimi.
Entä jos lapsi ei ollenkaan näytä NicoPetteriltä?
Eu kieltää samat nimet puolituttujen lapsilla. Jos erehdyt saman nimen laittamaan, ristiäisiin tulee karhu-ryhmä ja vie sut ja papin putkaan ja saatte linnaa-putkaa-vankilaa. Näin käy.
Totta! Ja vielä TEIDÄN sukunne nimi, kääk! Ei kun uutta keksimään...
varmaan monella muullakin on se nimi, kellään ei varmaan ole johonkin nimeen yksinoikeutta.
saman nimen kuin meidän tytöllä (ei kovin yleinen nimi) ja olin ensin vähän ärsyyntynyt! Kun tapasin tämän äidin, en tietysti sanonut mitään, mutta hän heti puolusteli: "Olin jo pitkään halunnut meidän tytölle tätä nimea ja ajattelin, että tekin pitäisitte vaan kunnianosoituksena siitä, että olette valinneet tosi kivan nimen!" Lepyin kyllä heti, sillä näinhän se on!
Mä olin hölmö, kun esikoiselle suunnittelin yhtä nimeä ja törmäsin sitten tuollaiseen puolituttuun, jonka lapsella oli kaavailemani nimi. Unohdettiin sitten tuo nimi ja annettiin muu. Puolisen vuotta myöhemmin tuo puolituttu muutti muualle, enkä ole sen koomin hänestä mitään kuullut.
Tuskinpa olis pahastunut samasta nimestä.
harmi että niiden tenava meni syntymään ennen meidän
älkääkä enää menkö sinne miehen vanhempien kekkereille. Se on ainoa vaihtoehto mielestäni.
ei siis kirjoita "ajattelimme".
Ei taida mieskään tykätä ap:n ehdotuksesta. Heh, heh! Ei niitä lasten nimiä yksin päätetä.
miehellä ole oikeutta päättää muusta kuin sukunimestä. Ja ristiäisiäkään ei vietetä, koska minä en halua.
miehen entinen ihastus oli samaan aikaan raskaana ja synnytti muutamaa viikkoa ennen minua.
Nauratti, kun kuulimme, että heidän poikansa sai saman nimen, jonka aioimme antaa omalle lapsellemme. Toinen pariskunta asuu samassa kaupungissa ja moikkaamme kaupungilla jos tulemme vastaan. Muuten emme pidä yhteyttä, on miehen fb:ssä.
Olimme tosi hämmästyneitä yhteensattumasta, mutta ei nyt olisi tullut mieleenkään olla antamatta suunniteltua nimeä.
Ainoastaan jos ensimmäisillä serkuilla olisi joku nimi kutsumanimenä, jättäisin halutun nimen pois, muuten en.
Tiedän myös perheen, jossa äiti antoin tyttärelleen saman nimen kun omalla siskollaan, koska tämä oli ollut isän toive nimestä jo ennen kuin tutustuivat.
Omalla lapsellani on etunimenä hyvän ystävän lapsen toinen nimi.
Eu kieltää samat nimet puolituttujen lapsilla. Jos erehdyt saman nimen laittamaan, ristiäisiin tulee karhu-ryhmä ja vie sut ja papin putkaan ja saatte linnaa-putkaa-vankilaa. Näin käy.