Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuunteletteko enemmän mies-vai naisartistin esittämää musiikkia?
Kommentit (3)
Jostain syystä naiset ei vaan iske... Suosikkimiesartistejani ovat Samuli Edelmann, Bono, Chris Martin, David Coverdale jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tykkään raskaasta rokista eniten, ja se tuppaa olemaan aika miesvaltainen genre.
Alue: Aihe vapaa
Tykkään vahvoista naisartisteista, joilla on tumma ihana ääni. Ehdoton suosikki on Anastacia. Onneksi pääsen näkemään myös livenä 6.6. :-)