Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpikuja (työ)elämässä - miten tästä eteenpäin?

Vierailija
20.03.2009 |

Olen erehtynyt valitsemaan nuorena huonosti työllistävän, ns. haihattelu-opiskelualan, menemään töihin kesken opiskelujen (ihme kyllä olen saanut alan töitä) ja ryhtynyt perheelliseksi asuntovelalliseksi. Nyt sitten on työsuhde loppumassa ja työtilanne näyttää huonolta etenkin ei-valmistuneelle. Oikeastaan olen myös huomannut, että ala saattaa olla minulle väärä - kaipaisin ihmisläheisempää työtä. Onko jollain samankaltainen tilanne? Tai ajatusta miten lähtisin tätä umpikujaa ratkomaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vain lasten kanssa kotona, opinnot kesken ja ala väärä.

Vierailija
2/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtä voisit/ haluaisit tehdä? Ei muuta kuin asetat tavoitteet ja alat pikkuhiljaa pyrkiä niitä kohti. Tsemppiä. Mieli avoimeksi ja hyvällä asenteella, niin joku muu ura voi löytyä helpostikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko hoidat opinnot loppuun tällä alalla tai kouluttaudut toisella alalle. Kolmas olisi etsiä suoraan töitä toiselta alalta, mutta kun nyt tilanne on mikä on, niin aika monelta alalta niitä ei löydy. Kun en tiedä, mikä sun haihatteluopiskeluala on, en osaa sanoa, pätevöittäisikö se sinua muihinkin töihin... Useimmiten niin on, kun vaan käytät mielikuvitustasi...

Vierailija
4/4 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä löisi hanskoja tiskiin pelkästään siksi, että et ole valmistunut. Jos et halua tehdä opintoja loppuun esim. rahapulan takia, kannattaa kuitenkin yrittää löytää osaamistasi vastaavaa työtä. Fiksuinta olisi tietenkin tehdä ne opinnot loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi