Muita kateudesta vihreitä?
En tiedä mikä muhun on mennyt... Aikaisemmin olin suht tyytyväinen elämääni. Ikinä ei oo ollut paljoa rahaa tai omaisuutta mutta pärjäilty jotenkuten. Miehellä ja mulla on ihan hyvät ammatit ja suloinen lapsi. Nyt kuitenkin olen täysin kyllästynyt koko elämäämme... tuntuu että ihan kaikilla tuntemillani on asiat paremmin. On todella tyylikkäät omistusasunnot, autot jne. Ja hyvännäköiset miehet jotka hemmottelevat. Mulla mies ei oikeen ymmärrä romantiikasta ja on sellainen ikuinen tyhjätasku, vaikka symppis ja luotettava onkin.
Tuntuu että en ole saanut elämässäni aikaan oikein mitään, häpeän kotiamme (vuokrakämppä) kaikkine tyylittömine kalusteineen ja en edes jaksa pyytää ketään kylään, vaikka ennen meillä kävi paljonkin ystäviä.
Mikä mulla on? Miten saisin taas itsekunnioitukseni takaisin ja oppisin olemaan vertaamatta itseäni muihin?
Kommentit (2)
Pitänee osata arvostaa sitä mitä on... ja arvostankin, jotenkin vaan kaikki tuntuu välillä niin laimealta. Ystäviä mulla on kyllä, toivottavasti en karkota heitä tällä negatiivisella asenteellani! Yritän kovasti ajatella asioista valoisammin tästä eteenpäin. Kait sitä vois olla kaikki niin paljon huonomminkin.
on paljon ystäviä, et voi olla kovin kusipää. =)
Sulla ei oo omistusasuntoa, mutta katto pään päällä. Guut?
Sulla on mies, moni " mahtava" akateeminen uranainen on ilman.
Tässä nyt muutama esimerkki vain. Aina löytyy kauniimpia, rikkaampia, älykkäämpiä kuin joku toinen. Jokainen siis voisi kadehtia jotakuta jostakin.
Tämä ei ollut moraalisaarna, vaan yritys saada sut huomaamaan, mitä joku kadehtii ehkä sinulta.