Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko olla näin helppo vauva?? onko muilla?

Vierailija
20.03.2009 |

nytkin olen istunut jo 2 tuntia koneella ja vauva leikkii itekseen. ;)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3.5v ja 1.5v tytöt ovat nukkuneet 14h yössä heräämättä 2kk eteenpäin, syöneet hyvin, olleet iloisia ja aurinkoisia ja kaikinpuolin helppoja. Kiellot menneet perille jo aika nuoresta alkaen ja käytöstavat esikoinen omaksuu tosi helposti.

Toivottavasti tämä kolmaskin on samanlainen.... :D

Vierailija
22/23 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vauvaa pitkiä aikoja yksikseen, jopa kaks tuntiahan (!) joku kehui koneella ollensa kun vauva leikkii itsekseen. Kyllä sen kanssa pitäis silti olla paljon, sylitellä ja leikkiä vaikkei vauva itse huutamalla vaadikaan.

Toinen asia se, että meillä on ollut kolme paljon itkevää vauvaa enkä sanoisi niitä mitenkään "vaikeiksi" tai että haluisin enemmän tuollaisia kuin kuopus joka on paljon tyytyväisempi. Ne vaan on omanlaisiaan ja lasta suunnitellessa on jo sopeuduttu siihen että jaksetaan vaikka tulis minkälainen, tykätään hoitaa joka tapauksessa.

Saahan sitä olla onnellinen kun vauva ei jatkuvasti itke/sairastele tms, mutta ihme juttu tuo ettei joku kirjoitti ettei uskaltais hankkia enempää jos ne on yhtä vaativia kuin eka...lapsi on sellainen kuin on eikä kaikesta ole pakko päästä helpolla, ei kannata lasta hankkia jos haluaa vain "helpon".

Vauva-aika on vaikeimmillaankin helpompaa kuin isojen lasten kanssa, pieni lapsi =pienet murheet jos ne on vain nälkä ja masukipu jne,iso lapsi=isommat murheet. Eli kannattaa ennemmin miettiä jaksaako sitä teiniä hoitaa ja kantaa vastuun kuin vauvaa, oli itkevä tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun helppo vauva osittautui myöhemmin asperger-lapseksi eli lievästi autistiseksi, joten kuopuksen liiallinen yksin viihtyminen ja vierastamattomus lähinnä huolestuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi