Mielenkiintoisin sarjamurhaaja mielestäsi?
Kommentit (369)
Zodiac Killer on kiehtova siksi, ettei jäänyt koskaan kiinni. Narsistinen psykopaatti, joka kerjäsi huomiota ja lähetti kirjeitä lehdistölle.
Ihan äimän käkenä luen näitä juttuja.. Siis missä ihmeessä te törmäätte tällaisiin? Itse en varmaan tiedä nimeltä kuin yhden sarjamurhaajan (Ted Bundy) enkä siitäkään tiedä oikeastaan mitään...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:32"]Mitä se kertoo naisesta jos se lähettää rakkaus kirjeitä sarjamurhaajille. Niitä on aika paljon onko jollakin jotain selitystä? [/quote] Miten paljon?
[/quote]
Esimerkiksi Ted bundy sai satoja rakkaus kirjeitä. Monet haluu naimisiin sarjamurhaajien kanssa ja jotkut on mennytkin. Tossa juttu jonka löysin http://www.alternet.org/story/147340/why_do_murderers_get_mailbags_full_of_love_letters_and_marriage_proposals
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:21"]Ihan äimän käkenä luen näitä juttuja.. Siis missä ihmeessä te törmäätte tällaisiin? Itse en varmaan tiedä nimeltä kuin yhden sarjamurhaajan (Ted Bundy) enkä siitäkään tiedä oikeastaan mitään...
[/quote]
Suositteleen tutustumaan Murhainfon Ulkomaat-osioon.
Elisabet Bathory. Unkarilainen kreivitär, joka murhautti 600 neitsyttä ja kylpi heidän veressään saavuttaakseen ikuisen nuoruuden.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:23"]
Elisabet Bathory. Unkarilainen kreivitär, joka murhautti 600 neitsyttä ja kylpi heidän veressään saavuttaakseen ikuisen nuoruuden.
[/quote]
Tää on myös mun suosikki! Mitä ihmellisimpiä tapoja keksi kiduttaa ja tapattaa niitä neitsyitä, ja aivan uskomatonta miten myöhäisessä vaiheessa jäi kiinni.. Cradle of Filth tehnyt biisinkin ko naisesta
Katherine Knight. Ei ole sarjamurhaaja, mutta pakko mainita hänet silti. Aussinainen, joka teurasti aviomiehensä keittiöveitsellä, nylki ruumiin, leikkasi pään irti ja paloitteli ruumiin. Pisti pään kiehumaan kattilaan ja valmisti miehestä ruokaa odottamaan, että voisi tarjota sitä lapsilleen.
Theodore Kaczynski a.k.a Unabomber. Hesarin kk-liitteessä oli siitä pitkä ja mielenkiitoinen juttu. Harvassa lienee Ivy-league -yliopistossa opiskelleet sarjamurhaajat. Edellä mainitun jutun mukaan sitäpaitsi itse tietoisesti aiheutti kiinnijäämisensä.
Tossa toinen juttu noista jopa josef fritzi sai satoja rakkaus kirjeitä.
Perry Smith, jumalaisen kaunis mies, kuin nuori Elvis.
Gilles de Rais. Ranskalainen aatelinen kiduttajapedofiilisarjamurhaaja.
"Gilles de Rais houkutteli pikkupoikia kartanoonsa, jossa hän raiskasi, kidutti ja silpoi heidät, joi heidän vertaan ja usein masturboi kuolevien uhriensa äärellä. De Rais'n surmaamien lasten määrää ei tarkasti tiedetä: sen arvioidaan olevan 140 ja 200 välillä. Uhrit olivat iältään kuuden ja kahdeksantoista välillä ja edustivat molempia sukupuolia: vaikka de Rais suosikin poikia, hän kaappasi myös tyttöjä mikäli hänen palvelijansa eivät poikia onnistuneet saamaan."
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:02"]
New Orleansin kirvesmurhaaja ja Edmund Kemper. Kemper siksi koska tekotavat oli niin sairaita, esim tappoi oman äitinsä ja repi sen pään irti, sit raiskas oman äitinsä päättömän ruumiin ja teki heitteli sen irtopäähän tikkoja.
[/quote]
Tää mullakin! En muistanu nimeä, mut tuo äidin murha jäi mieleen. Tai lähinnä se, et raiskasi äitinsä päättömän ruumiin.Oliko tää sama, joka oli vuoteenkastelija vielä 14v ja äitinsä pesi ja kuivasi pojan kivekset ja pilkkasi häntä? Vai sekoitanko johonkin toiseen.. Joo joskus tuli luettua usemmasta sarjamurhaajasta =D
[/quote] Juu sama mies. Nii ja sit se oli tehny äitilleen sellaisen pilan et laitto tapetun naisen pään sen äitin kukkaruukkuun. Oli sanonu vuosia sen jälkeen tehnees sen siks koska sen äiti halus aina et sitä katsottas ylös päin. Nii ja sit teininä tappo isovanhempas ja sano kuulusteluis et teki niin koska halus tietää milt tappaminen tuntuu. Siitä joutu mielisairaalaa mut onnistu manipuloimaa lääkärit ja pääs vapaaks. (kemperin äo oli 136) Ja oli muuten iso äijä (205cm/135)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:05"]En muista nimeä enkä muutenkaan ole perehtynyt sarjamurhaajiin mutta mieleen on jäänyt se joka sieppasi, raiskasi ja tappoi sen jenkkiläisen tv-persoonan 6-vuotiaan pojan jostain ostoskeskuksesta. Pojan irtihakattu pää löytyi jostain kanaalista myöhemmin, loppuruumista ei koskaan. Äiti oli kaupassa poistunut lapsen luota vain hetkeksi, vrt. James Bulgerin tapaus. Itkettää niin tämmöiset ;(
[/quote]
Tarkoitat varmaankin Ottis Toolea.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:56"]Fred ja Rose West Englannista. Uskomattoman sairaita.
[/quote]
Nämä. Kadutta että koskaan menin lukemaan.
[/quote]
Murhainfossa on juttua tästä pariskunnasta. Todella kipeää touhua, ei pysty käsittämään tuollaista pahuutta.
Ei itse liannut käsiään, mutta Charles Manson. Uskomattoman mielenkiintoinen tyyppi. Siis täysi sekopäähän se on ja kaukana pysyisin, mutta mielenkiintoinen tyyppi. Miten yks mies on voinut saada lauman hippejä niin pauloihinsa, että ne tekee mitä vain.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:21"]
Ihan äimän käkenä luen näitä juttuja.. Siis missä ihmeessä te törmäätte tällaisiin? Itse en varmaan tiedä nimeltä kuin yhden sarjamurhaajan (Ted Bundy) enkä siitäkään tiedä oikeastaan mitään...
[/quote]sä olet normaali ihminen, toisin kuin me muut :D
wikipediassa on monelle (sarjamurhaajalle) oma sivu
Charles Manson mulla kans yks mieleenpainuvimmista, koska itse ei tappanut ketään. Nythän vielä joku nuori höyrähtänyt muija on menny sen kanssa naimisiin, vaikka on vankilassa. Olisi kiva tavata ja nähdä minkälainen karisma sillä ihmisellä täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:25"]Charles Manson mulla kans yks mieleenpainuvimmista, koska itse ei tappanut ketään. Nythän vielä joku nuori höyrähtänyt muija on menny sen kanssa naimisiin, vaikka on vankilassa. Olisi kiva tavata ja nähdä minkälainen karisma sillä ihmisellä täytyy olla.
[/quote]
Paitsi ei tainnut mennä?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1422932266128.html
Avioliittolupa vanheni. Jos jollain olisi uudempaa tietoa, niin kiltti voisi kertoa/linkata :)
Kiitos edellinen:) En tiennytkään.
9/10. Missit meni pieleen.