Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko maidon tuloa lisätä jos synnytyksestä jo 3kk?

Vierailija
18.03.2009 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän siinä kolmen kk kohdalla vauvakin saattaa tissille protestoida, mutta kärsivällisesti ja sitkeesti vaan tarjoat.

Vierailija
2/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi... Tuleehan vauvoillekin ns, tehoimu-kausia, jolloin lisäävät maidon tuloa. Pumppaa tai imetä useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettämällä tiuhaan aina kun vauvalle maistuu, kysyntä lisää tarjontaa.

Lisäksi juomalla paljon, vesi paras voitehista, mut oon myös kuullut et olut auttaa maidontuotannon lisäyksessä. eikä tartte alkaa ryypiskelemään, vaan itse huomasin jo kun otin saunan jälkeen vaikka yhden ykkösoluen niin sekin tuntui mukamas lisäävän maidon määrää rinnoissa.

Kannattaa muistaa myös syödä monipuolisesti ja riittävästi.

Jossain suositeltiin sitä, että varaa päivän pari rauhallista aikaa itselleen ja vauvalle. Antaa paljon ihokosketusta, eli ottaa vauvan vaikka vaippasilleen ja peiton alle omaa rintaa ja vatsaa vasten (itse siis myös ilman paitaa). toistatte samaa useasti parin päivän aikana. olette rauhassa, rentoudutte, vauva voi olla rinnalla imemässä jos haluaa. tämän pitäisi myös aktivoida jotain maidontuotantoon liittyviä hormoneja.

Vierailija
4/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et en siis suosittele alkaa alkoholia runsaasti käyttämään, vaan olueksi käy hyvin ykkösolut ja yksi pullo riittää.

Vierailija
5/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Nikolai. Ihan huippuhyvin toimi!

Vierailija
6/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas imettämään pääsääntöisesti makuuasennossa, jossa vauva selkeästi imee pidempään ja tehokkaammin kuin esim. sylissä ollessa.

Huomasin noin kuukausi sitten, että maidontulo olisi niukkenemaan päin ja tihensin siis imetysvälejä ensi alkuunsa. Sitten vauva vaan paljasta ihoa vasten pötköttämään ja maitoa tulee taas runsaasti, että pumppaakin joutuu ylimääräisiä pois. Mulla myös niukka juominen kyllä heti vaikuttaa eli kolmisen litraa päivässä yritän muistaa juoda nesteitä.

Vierailija
7/7 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva riuhtoo ja kiukuttelee rinnalla, puree ikenillään mikä vähentää motivaatiota aika lailla... Haluaa kyllä rinnalle vähän väliä mutta ei oikein jaksa imeä kunnolla. Mitä tässä pitäisi tehdä? Vauva on alusta asti ollut osin korvikkeella kun maitoa on tullut tosi niukasti.

ap