Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tule keräämään lahjoja Joulupuulle lastensuojelun piirissä oleville

Vierailija
11.12.2008 |

Jos ehdit ja sinulla on varaa, tule mukaan keräämään lahjoja huostaanotetuille lapsille. Tässä voit auttaa konkreettisesti! Helsingissä pakettien antaminen ainakin käy kätevästi Forumin kauppakeskuksessa 8.-20.12. Muualla lahjoja otetaan myös vastaan, katso lisätietoja allaolevista nettiosoitteista.

En ole ollut mukana järjestävässä yhdistyksessä, mutta olen monena vuonna vienyt lahjoja. Tänä vuonna olen hankkinut mm. ison kynäsetin + värityskirjan, paperinukkeja, pehmolelun. Toivottavasti saajat ilahtuvat.

Infoa projektista

http://www.jci.fi/fi/projektimme/joulupuu/

Joulupuu Helsingissä

http://www.keskuspuisto.org/fi/joulupuu/nain+osallistut+keraykseen/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa samalla siinä tirautettua pienet itkut, kun niitä oksilla roikkuvia lappuja katselin.

Vierailija
2/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko siellä jotain toiveita vai millaisia lappuja?

Musta olis itse asiassa kiva kuulla, mitä muut ovat vieneet - viitsitkö kertoa, mitä Nurmijärvelle meni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin, eikö vanhemmat osta edes lahjaa lapselle ?

Jos omat lapseni otettaisiin huostaan, eikä niitä minulle Jouluksi annettaisi, niin kyllä minä ostaisin lapsilleni lahjat. Vai eikö vanhemmat saa edes lahjaa antaa huostaanotetulle lapselle?

Vierailija
4/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitä rahkeet/ei kiinnosta lahjan antamiseen. Tuskin sosiaalivirasto on kieltänyt lahjojen antamisen lapsilleen.

Jos ei niin, eikö vanhemmat osta edes lahjaa lapselle ?

Jos omat lapseni otettaisiin huostaan, eikä niitä minulle Jouluksi annettaisi, niin kyllä minä ostaisin lapsilleni lahjat. Vai eikö vanhemmat saa edes lahjaa antaa huostaanotetulle lapselle?

Vierailija
5/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein sinne sen uuden Eläinpyramidi-pelin. Tai itseasiassa veimme niitä kaksi pakettia, mies ja minä omamme. Lahjahan voi olla itse tehty tai kaupasta ostettu, käyttämätön kuitenkin.

Ja tuolle yhdelle kysellijälle tiedoksi, että joidenkin huostaanotettujen lasten vanhemmat eivät varmaan ole kiinnostuneita antamaan lapselleen lahjaa. Sekin raha on kivempi käyttää esim. omaan viinapulloon. Näin se vain välillä on..

Onneksi tällainen keräys järjestetään!

Vierailija
6/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset kotona. Huostaanotetuille lapsille lahjat ostaa sijaisvanhemmat. Ei meille ainakaan koskaan mitään lahjoituksia ole tuotua ja sijoitettuja perheessä kolme.

Vierailija
7/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sanon, vaikka itse elämäni perhekodissa oli helvettiä. Puhutaan kuitenkin lahjoista ym.; niille on varmaan tarvetta siksi että lapselle tulisi hyvä mieli edes jostain. Pettymykset, rankka elämä jne. voivat olla helpompia kestää jos jouluna saa vähän leluja tms. Ja mitä olen huomannut, niin joko vanhemmilla ei ole varaa tai kiinnostusta ostaa lahjoja- mutta ei sitä ole myöskään perhekodilla! Kaikki lapsen menot kun merkataan ylös ja jopa viikkorahaa saa anoa, vaikka siihen on kirjattu oikeus tietynikäisellä...

Vierailija
8/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin soisin kyllä, että huostaanotetuille lahjat hankkisivat ne sijaisvanhemmat. mahtaa olle olo tosiaan kuin perheenjäsenellä, jos perheen "Omille" lapsille vanhemmat ja sukulaiset ostaa hienoja lahjoja ja sijoitetut lapset saa vaan jotain hyväntekeväisyyspaketteja...

Laitossijoituksessa lahjat varmaan on enemmänkin tarpeen.

Vierailija
9/9 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai ensisijaisesti perhetukikeskuksissa asuville, mun käsittääkseni siis niille, joita ei ole saatu sijoitettua perheisiin. Että heille ainakin tulee todella tarpeeseen!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä