Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on maailman ihanin lapsi, olen niin onnellinen! :)

Vierailija
18.03.2009 |

Tuo poika on jotain niin ihanaa! Voisin aamusta iltaan vain katsella häntä, hänellä on niin ihanat ilmeet! Olen niin onnellinen tuosta vauvasta, että meinaan pakahtua. En malta odottaa, että hän kasvaa ja näen, että millainen ihminen hänestä tulee.

Tiedän, että vaikka asunto ja mies menisi, niin tuo vauva tekee minut onnelliseksi ja hän rakastaa minua aina juuri sellaisena kuin olen, ja niin minäkin häntä. Voisin hypätä junan alle hänen onnensa vuoksi!

Voih, olen niin rakastunut!

Kiitos, että sain kertoa! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapas on maailman paras ja ihanin lapsi! ;)

Vierailija
2/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä tuo kirjoituksesi itselläsi ja ota esiin kun poika on pahimmassa uhma iässä. Saatat silloin tarvita sitä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän minä tiedän, että niitä hetkiä tulee, kun tuo ei tunnu ehkä niin ihanalta, mutta nyt olen vain niin onnellinen! Ei meillä tähänkään asti ole helppoa ollut, kun vauvalla on paha maitoallergia ja märkivä ihottuma, edes se Almiron pepti ei ole auttanut, vaan siirrytään siihen vielä pilkotumpaan maitoon ja valvottukin on, mutta silti! :)

Äitiys on kaikkea sitä mitä kuvittelinkin ja vielä enemmänkin, olkaamme kaikki siis onnellisia! :)

ap

Vierailija
4/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaksi IHANAA lasta. Molempien vauva-ajat olivat raskaat, ja kuopuksen taaperovuosikin vielä täynnä sairastelua ja itkuisuutta, mutta nyt, kun hänkin täytti 2 vuotta, on alkanut selvästi helpottaa, ja NAUTIN kotonaolosta ja lapsukaisistani. Ihan parhaat mukelot mulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan