Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä käytät puukenkiä?

Vierailija
18.03.2009 |

Mieli tekisi ostaa puukengät, mutta tulisikohan niitä käytettyä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihania Espritin ja Marimekon (ei kuitenkaan Unikko-kuosisia) puukkareita. Toimistotoissä ovat kivat ja siistit työkengät.

Vierailija
2/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä käsittänyt niitä. Eihän niillä voi kävellä kun eivät pysy jalassa! Olen siis kokeillut.

Onko muka näin? Minä olin ajatellut kesäksi ostaa crocsien tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää kipaista pihalle ripeästi. Kesät talvet.

Vierailija
4/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä käsittänyt niitä. Eihän niillä voi kävellä kun eivät pysy jalassa! Olen siis kokeillut.

Vierailija
5/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nro 2

Rekkakuskit käyttää, kesät talvet :D.

Vierailija
6/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi autolla ajaessa, kun silloin niitä ei kuulemma saa turvallisuussyistä käyttää. Niinpä mulla on autossa toiset kengät, jotka laitan jalkaan kun lähden ajamaan, ja vaihdan taas puukengät (tai ei välttämättä puupohjaiset, mutta puukengän malliset kuitenkin) jalkaan, kun pääsen perille.

Lenkkeillessä tietysti on lenkkarit ja juhlissa juhlakengät, mutta muuten pärjään puukkareilla. Talvellakin käytön niitä, kun käyn esim. postilaatikolla tai muuten pikaisesti ulkona.

Puukenkien lisäksi käytän kesällä varvastossuja... ja mainittakoon, että mielestäni kesäaikaan (toukokuu-elokuu) ei käytetä ollenkaan sukkia (paitsi lenkkeillessä, ettei lenkkarit ala hiertämään).

Vierailija
7/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus kaupassa koittanut, mutta

crocsit on ehdottomat. Kesällä aivat mahtavan tuntuisen jalassa. Arkena pihalla käytettiin koko perhe niitä. Lapset saattoi laittaa muuallekkin, kauppaan tmv...

niitä käöytetään talvellakin ku tarvii käydä terassilla/roskia viemässä/postia hakemassa.

Vierailija
8/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en ymmärrä. Miksi ei muka pysy? Paitsi ehkä ei, jos ne on monta numeroa liian suuret.

Vierailija
9/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä melkein missä vaan, talvella kotona ja työpaikalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi