johtuuko se tosiaan ???naisen pillun muodosta, että
jotkut naiset lorottavat niin äänekkäästi pönttöön. Joku kertoi joskus, että etupilluiset naiset suihkivat eteenpäin ja ovat melko äänettömiä. Takapilluiset taasen lorottavat suoraan alas veteen. Onko näin ???
Kommentit (4)
en ole tieteellistä tutkimusta lukenut aiheesta tai suorittanut empiiristä kenttätutkimusta, mutta saattaapa se asia niin ollakkin hyvinkin.
itselläni on varmaan selkeästi takavetoinen pillu, ja kyllä kuuluu lorotusäänet hyvinkin voimakkaasti välillä ;)
tosin ei se mua koskaan hävetä niin paljon että alkaisin esmes käteeni kuseskella tms älytöntä ;)
tai istuma-asennosta, pytyn muodosta...
osaan pissata äänettömästi ja äänten kera teen miten milloinkin
jos olen kotona ja ei ole kuulevia korvia saatan lorotella estottomasti.
Lisäksi on mahdollista laittaa pönttöön paperia vaimentamaan lorotusta tätäkin teen satunnaisesti ja ainakin kyläpaikoissa.
Jos istuu etureunalla niin kusitippoja tulee kyllä istuinosan alapuolen etuosaan ja tämä on fakta että nainen sotkee. Ihmettelin tätä että mistä johtuu mutta kun talossa on vain kolme naaraspuolista asukasta ei voi miestäkään syyttää.
en ole tieteellistä tutkimusta lukenut aiheesta tai suorittanut empiiristä kenttätutkimusta, mutta saattaapa se asia niin ollakkin hyvinkin.
itselläni on varmaan selkeästi takavetoinen pillu, ja kyllä kuuluu lorotusäänet hyvinkin voimakkaasti välillä ;)
tosin ei se mua koskaan hävetä niin paljon että alkaisin esmes käteeni kuseskella tms älytöntä ;)