Lastentarvikekirpputori Puotikuu Kangasalla, meneekö tavara hyvin kaupaksi?
Ajattelin pöydän vuokraamista, kannattaako? Oletteko saaneet hyvin tavaraa menemään? Minulla olisi tytön ja pojan pieniä vaatteita paljon, ihan peruskamaa esprit, H&M, lindex, benetton. Paikka on kuitenkin vähän syrjässä, joten miten teillä on kauppa käynyt? Kiitos avusta!
Kommentit (2)
Mulla oli siellä just pöytä 12pv ja sain himpun alle 300e. Oli vaatteita, kenkiä ja jotain leluja. Ihan just tollasta peruskamaa kun sullakin. Ootko käyny siellä koskaan? Se on mun mielestä niin kivannäköinen paikka että ei ees tehny mieli viedä sinne mitään vähän huonompaa tavaraa. Oon paljon kiertäny kirppiksillä ja harvoin kukaan on panostanu noin paljon myös viihtyisyyteen! Suosittelen todellakin!
Ja nyt tarvis vaan paljon rummuttaa sen paikan puolesta että siitä ihmiset tietäis ja saataisiin siitä pysyvä myyntipaikka :).
Nattarissa ja siinä lähellä asuu ihan hirveesti lapsiperheitä joten kyllä siellä ostajia riittää.
En ole ollut siellä myymässä, mutta ostamassa kylläkin. Siellä on aina vaatteet yms. järjestyksessä ja helppo katsella. En asu Nattarissa, mutta koukkaan aina kirppiskierroksellani siellä.