millaisista alusvaatteista MIEHET pitävät?
Kommentit (26)
sellaisia, jotka ovat sopivan kokoisia.
Pitkistä kalsareista ja villahousuista korsettiin. Korsetti tosin niin epäkäytännöllinen, että melkein mielummin mitä tahansa muuta.
Nainen on seksikäs. Läskille on ihan sama mitä vaatteita pitää, mutta hoikka ja seksikäs voi korostaa ominaisuuksiaan positiivisesti.
Millaisista ei?
pelkkä seksikäs ei riitä...
ihan ehdottomat on hipsterit. Ne kun vielä korostavat mukavasti naisen muotoja. En oon niin stringien perään kun eiks se oo jo sama kun olis alasti :)
Tissien kannattimina ehdottomat ovat tietysti push-up jotka tuovat tissit esille ja yhteen...
M30
koska mun mies tykkää kauniista alusvaatteista (mun päälläni tietenkin :-)) ja lähtee aina mielellään alusvaateostoksille. Itse olen ihan normaalivartaloinen kahden lapsen äiti, en mikään superhoikka mutta en mikään läskikään, mutta ei mun (eikä ainakaan mieheni) mielestä mikään malli tarvisekaan olla kauniita alusvaatteita käyttääkseen.
Häntä ainakin miellyttää pitsi; niin rintsikoissa kuin alkkareissakin. Hänen mielestään ei-topatut rintsikat ovat kaikkein seksikkäimmät, ja itsekin pidän kaikkein eniten ei-topatuista. Tämä on välillä ongelma, koska useimmat rintsikat nykypäivänä ovat tätä ns. panssaroitua mallia. Miehiseen tyyliin hän tykkää myös stringeistä. Mulla on sekä stringejä että tanga/tai mallisia alkkareita, itse en tykkää hipsterseistä oikeastaan lainkaan, jotkut pitsiset saattavat mennä, ja miehen mieleen pitsi taas on ok joten sellaisia käytänkin joskus. Kirkkaat värit ovat hänen mielestään sexyjä, mutta toisaalta mikään ei kuulemma ole niin kaunista kuin valkoiset alusvaatteet. :-)
Ja toisaalta: mikään ei ole kuulemma niin epäseksikästä kuin harmaaksi pestyt valkoiset tai beiget alusvaatteet. Samaten roikkuvat ja vanuneet, huonosti istuvat tai väärän kokoiset saavat tuomion kuulemma.
Minä rakastan sitä kun on lauantai-aamu, nousen sängystä ja huomaan että tyttöystävä laittaa aamupalaa hipsterit jalassa ja löysä t-paita päällä! :). Sitten voi halailla, suudella kaulaa takaapäin ja kuiskat korvaan: "jälkkäriä on tuolla makkarissa"
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sitä kun on lauantai-aamu, nousen sängystä ja huomaan että tyttöystävä laittaa aamupalaa hipsterit jalassa ja löysä t-paita päällä! :). Sitten voi halailla, suudella kaulaa takaapäin ja kuiskat korvaan: "jälkkäriä on tuolla makkarissa"
Yäk vetäisin pataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk vetäisin pataan
Mitä tuossa muka tekee väärin? No, tässä on se naisen ja ämmän ero.
Mitähän sellainen liukas ja kiiltävä kangas mahtaakaan olla? Malliltaan yksinkertaisista ja yksivärisistä. Ei mitään pitsisomistuksia.
Oma poikakaveri tykkää eniten punaisista ja pinkeistä. Stringeinä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sellainen liukas ja kiiltävä kangas mahtaakaan olla? Malliltaan yksinkertaisista ja yksivärisistä. Ei mitään pitsisomistuksia.
Satiini tai silkki.
Laatu rules. Naisellisuus toimii. Sitten pitää tietysti kantaa ne alusvaatteensa tyylillä. Näyttävimmät vaativat jo asennettakin.
Jos em. kriteerit täyttyisivät niin vyötärölinjaa ja rintoja korostavat alusvaatteet ovat parhaita. Sukkanauhat, saumasukat jne...grrrr.
Mukavan tuntuiset kalsarit ja pitkä villakerrasto. Siis niinku itteni päällä näin vilposella kelillä.
M
naisella pitää olla valkoiset ja pitsiset pöksyt, joissa on keltaisia ja ruskeitä läiskiä siinä reikien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satiini tai silkki.
Jep.
tilaa vehkeille.