Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä kellään silikoneja? ?Paljonko maksoivat?

Vierailija
17.03.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat aikoinaan (reilu 5 vuotta sitten) muistaakseni 5000 euroa. Nykyisin hinta taitaa tosin olla korkeampi.

Vierailija
2/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko nimittäin niillä miten imettäminen?

MÄ luulin että voisivat olla halvempia nyt kun niiden laitattamisesta on tullut yleisempää?M ut ei kait sitten?

Oliko leikkauksen jälkeen kauankin kipeänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitäs leikkauksen jälkeen? Onko jotain kontrollikäyntejä tms?

Vierailija
4/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niillä imettäminen pitäisi onnistua, itse tunnen kaksi naista joilla ollut silikonit ennen raskauksia, ja ovat kyllä imettäneet normaalisti.

Minä menin plastiikkakirurgille konsultaatioon, jossa puhuttiin leikkauksesta ja riskeistä ja katsottiin implanttien kokoa. Sitten menin mammografiaan.

Leikkauksen jälkeen oli kontrollikäynti, mutta en nyt millään muista miten pian leikkauksen jälkeen. Olisikohan ollut 1 kk leikkauksesta? Ja sitten oli vielä toinen käynti, olisiko ollut 6 kk tai 1 v leikkauksesta.

t.2

Vierailija
5/5 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ehkä viikon verran niin kipeä etten voinut kauheasti touhuta kotona (olin vielä hoitovapaalla tuolloin), oma äiti oli apuna koska en olisi voinut nostella silloin 2 v. tytärtäni. Kivut hävisivät kun turvotuskin hävisi, siihen meni ehkä viikko tai kaksi. Kipulääkkeitä söin muistaakseni reilun viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän