Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhelinlaskussani voi olla ulkomaanpuhelu, kun en ole sellaista varmasti soittanut?

Vierailija
17.03.2009 |

Tarkistan usein myös puhelimeni, ettei lapset ole soittaneet vahingossa kännykälläni. Puhelu on kestänyt puolisen minuuttia. Mitähän muita puheluita voi tulla minun maksettavakseni, joita en ole edes soittanut? Puheluerittely on tulossa ja soitetun puhelun hinta vähennetty laskusta. Ihmetyttää silti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen ole sanonut? vai oliko siis ihan joku ulkomaalainen numero?

Vierailija
2/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet soittanut jollekin joka on ollut ulkomailla, ja et ole sitä tiennyt, eikä tämätoinen ole sanonut? vai oliko siis ihan joku ulkomaalainen numero?

Jos soittaa suomalaiseen numeroon jonka sijainti on muualla kuin Suomessa niin vastaanottaja maksaa erotuksen (Suomi-ulkomaa). Jos itse soittaa ulkomailta suomalaisella liittymällä niin maksaa itse sen erotuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaille

Vierailija
4/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kännykkä voi ottaa yhteyden ulkomaalaisen tukiaseman kautta, vaikka kesken puhelun..

Tämähän toi jollekkin teinille mojovan laajakaista laskun Lapissa kun mokkula ottikin yhteyden ruotsalaisen verkon kautta

Vierailija
5/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaanpuhelut san marino. Kesto 29sek ja hinta 36snt. Ja en tunne ketään joka siellä asuisi.

Vierailija
6/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli uutisissa, että San Marinosta ja jostain muualta soitetaan puheluita suomalaisiin kännyköihin ja jotenkin niin, että kun vastaa niin se puhelu katkeaa jne. mutta laskua tulee kuitenkin

Vierailija
7/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet soittanut jollekin joka on ollut ulkomailla, ja et ole sitä tiennyt, eikä tämätoinen ole sanonut? vai oliko siis ihan joku ulkomaalainen numero?

Jos soittaa suomalaiseen numeroon jonka sijainti on muualla kuin Suomessa niin vastaanottaja maksaa erotuksen (Suomi-ulkomaa). Jos itse soittaa ulkomailta suomalaisella liittymällä niin maksaa itse sen erotuksen.

vaan jos soitat jollekin, joka sattuu olemaan ulkomailla, niin juuri sen ensimmäisen puoli minuuttia (vai oliko minuutin) maksat sinä, sen jälkeen se vastaanottaja. Mutta siis se ensimmäinen puoli minuuttia (minuutti?) menee sen soittajan piikkiin.

Vierailija
8/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiseen liittymään, joka on ulkomailla niin Suomesta soittaja maksaa sen normaalin maksun, siis ikään kuin soittaisi Suomeen. Se ulkomailla olija maksaa ylimääräiset ulkomaan maksut.

Vierailija
9/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tietää miten tuo on mahdollista.

ap

Vierailija
10/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä, joidenka takia me kaikki olemme kaikenlaisen huijaamisen vaarassa. Jos jokainen olisi tarkermpi, ei huijaaminen kannattaisi. Töissä olemme tarkkoja myös laskuista. Esim. ammattikirjallisuudesta saattaa tulla laskuja vaikka kukaan ei ole niitä tilannut samoin kaikenlaisista palveluista alkaen keskityksestä, kukkien hoidosta, epämääräisiin remontteihin ja "korjauksiin".

Vierailija
11/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista!

Vierailija
12/14 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla elisan liittymä?

Mä ihmettelin just omaa laskuani, ku oli san marinosta mullakin puolen minuutin puhelun veloitus.

Ärsyttää. Pieni summa, mut joku kerää tällä isot summat. Meinaatko ottaa yhteyttä operaattoriisi?

Vierailija
13/14 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reklamoinut kait 10 laskua viimeisen 2 vuoden aikana kun siinä on ollut outoja puheluveloituksia. Esim kun olen todistettavasti istunut lentokoneessa niin puhelua on laskutettu 23 min ulkomailta suomeen . Hyvityksen saaminen on kestänyt kuukausia, pahimmillaan vuoden mutta reklamointi silti kannattaa

Vierailija
14/14 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jos soitat jollekin, joka sattuu olemaan ulkomailla, niin juuri sen ensimmäisen puoli minuuttia (vai oliko minuutin) maksat sinä, sen jälkeen se vastaanottaja. Mutta siis se ensimmäinen puoli minuuttia (minuutti?) menee sen soittajan piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi