Millainen äiti jättää avioerossa lapsensa?
Kommentit (13)
tarkoitatko, että lapsi jää asumaan isällensä ja tapaa äitiään joka toinen viikonloppu tms?
Itse olen uusperheellinen ja meillä asuu miehen poika, joka tapaa äitiään joka toinen viikonloppu. Poika jäi erossa isälleen, oli tuolloin n.2v.
Itse en näe asiassa mitään outoa, miehen exä oli tuolloin työssä, jossa matkusteli viikoittain pitkiäkin reissuja, joten helpompaahan isällä se arki lapsen kanssa oli.
Pojan äiti on mielestäni ihan normaali äiti, hänellä on nykyään kaksi lasta uudessa liitossaan ja poika käy äitinsä luona viikonloppuisin ja lomilla on pidempiäkin aikoja. Hyvin on tähän asti mennyt, poika on nyt 15v.
ja äiti vaan "häviää" lasten elämästä? Äiti (ja koko miehen suku) pitää itseään totaalisen epäonnistuneena äitinä ja näkee "lapsen parhaana" kadota?
Voi löytää muuta sisältöä elämäänsä kuin joku pentu. Terv: 3-vuotiaan lapsensa avioerossa jättänyt.
en ainakaan itse pystyisi samaan, vaikka ennemmin kuolisin kuin olisin erossa lapsistani.
Anoppi maanis-depressiivinen ja AS, appi ei muuten vain puhu mistään tärkeistä asioista, aviomies AS, lapsi AS ja nyt hänellä vielä mielenterveyden kanssa ongelmia (toivoo kuolevansa ja kuulee harhoja). Apua!!! Miten ihmeessä olen tällaiseen soppaan itseni laittanut?
Ota lapsi ja hankkiudu eroon ahdistavista ympyröistä ja hommaa lapselle kunnon hoitoa. Ei varmaan paras mahdollinen ympäristö lapsellekaan.
Mulla vaan ei ole mitään tunnesidettä lapseeni toisin kuin mieheeni, jonka juuri tapasin(ei ole lapsen isä) T:6
taustalla traumoja tai muuta mielenterveyteen vaikuttaneita asioita? Ei ole pakko vastata, mutta haluaisin jollain tasolla ymmärtää sinua.
aina äidin pitää saada lapset erossa ja isästä tehdään etävanhempi. Kyllä isälläkin on tunneside lapsiin. Eikä se tee äidistä huonoa ihmistä jos hän antaa isän hoitaa lapsiaan kunhan itse osallistuu lapsen/lasten elämään. Hylkääminen on eri asia,sitä on vaikea ymmärtää...
jos äiti nyt vaan katsotaan "huonoksi" ja äiti joutuu "häviämään"?
lapsiinsa kuin isällä.
aina äidin pitää saada lapset erossa ja isästä tehdään etävanhempi. Kyllä isälläkin on tunneside lapsiin. Eikä se tee äidistä huonoa ihmistä jos hän antaa isän hoitaa lapsiaan kunhan itse osallistuu lapsen/lasten elämään. Hylkääminen on eri asia,sitä on vaikea ymmärtää...
Yritti tosin parin kuukauden jälkeen tulla hakemaan lapset, ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Veljeni ei antanut. Sitten käytiiin tuomarinkin luona ja lopputulos oli se, että lapset jäi veljelleni. Onneksi.