Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos miehesi jättäisi sinut, niin kuolisitko?

Vierailija
17.03.2009 |

tekisitkö itsarin vai mitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äitini ja sukulaisten vuoksi en sitä tekisi. Masentuisin pahasti, en kykenisi

käymään työssä, pitkä sairasloma olisi edessä.

Vierailija
2/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen aikuinen ja itsellinen nainen, joten pärjäisin hyvin silti. Kyllä meressä kaloja riittää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viisi lasta, joiden vuoksi jaksaisin kyllä elää. Olisi kyllä elämäni pahin kriisi tähän asti, jos mies jättäisi.

Vierailija
4/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en toki riemusta hihkuisi.

Vierailija
5/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olemassa myös ilman miestäni ja pystyisin elämään ilman häntä, vaikka surullistahan tuo olisi. Kaksi vuotta sitten hain itse eroa, mutta yhdessä ollaan edelleen, kiitos pitkällisten välienselvittelyiden.

Vierailija
6/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

just meinasin kysyä että minkä takia mun pitäis vielä kuolla jos mun mies jättäis mut?!!!Itsari en todellakaan tekis sehän olis sen äijän menetys jos se mut jättäis!!

Vierailija
7/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulle vaikeampi paikka olisi varmaankin, jos mieheni kuolisi. Mutta siitäkin tiettävästi useimmat selviää. Tuttavallani kuoli mies kolme kuukautta sitten ja jotenkin hän on ainakin tähän asti pärjännyt, vaikka se ei ole varmasti helppoa. Vastuu lapsista ym. kaikesta yksin.

M

Vierailija
8/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synkistelisin varmaan jonkun aikaa, mutta kyllä siitä noustaisiin.Olen ollut aikuisiällä niin kauan sinkku, että tiedän pärjääväni mainiosti ilman miestäkin

Vierailija
9/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saati mitään itsaria...huh huh. Onneksi on elämässä muitakin tärkeitä ihmisiä. vaikka suuri surun ja kriisin paikkahan tuo olisi.

Kuten joku edellinen, olen kyllä olemassa ihan itsellisenä ihmisenä, en vain mieheni "jatke".

Nyt mammat vähän ryhtiä!

Vierailija
10/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin siitä, viikon itkin, sitten harvemmin ja nyt pitemmän päälle jäljelle on jäänyt entistä vahvempi ihminen.

Tosin mietin vain, että riippuu kyllä miehestäkin, tuo oli ehtinyt vilautella itsestään sellaisia puolia, etten niitä kaipaile.

Vierailija
11/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies vuosi sitten jätti mut vastasyntyneen vauvan kanssa. Enää en todellakaan kaipaa sellaista miestä.

Vierailija
12/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen takia itsari? Täytyy olla jo todella häiriintynyt ja läheisriippuvainen jos edes asiaa harkitsee.

Vierailija
13/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuolisi, vaan lasten kanssa pärjäilisin. Muuttaisin ehkä lähemmäs omia vanhempiani jotta saisin enemmän apua... tai ehkä en.

Vierailija
14/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan todella surullinen ja jonkin aikaa paniikissa että miten selviän yksin tämän lapsen kanssa. Ja surisin sitä että lapsella ei ole isäänsä kotona.

Mutta enhän minä ole koskaan ollut mikään pelkkä mieheni jatke. Olen ihan oma ihminen joka on pärjännyt hyvin ennen miestä ja takuulla pärjäisin senkin jälkeen jos mieheni minut jättäisi.

Vierailija
15/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi suru iso ja kriisin paikka mutta koska en tähänkään asti ole elänyt mieheni kautta, ei minun elämäni hänen lähtöönsä loppuisi. On oma työ, omat harrastukset (vaikkakin niitä on vähän tällä hetkellä, kun lapset niin pieniä mutta sitten joskus...), omat rahat jne. Jatkaisin elämääni lasten kanssa aikalailla kuten tähänkin asti, mies on nytkin paljon töissä ja ajatukset töissä vapaa-ajallakin liikaa.... Ei silti, eroon en usko, koska molemmat olemme tähän perheeseen sitoutuneet ja teemme parhaamme, että yhdessä jaksamme. Mutta jos toisin käy, elämä ei siihen lopu.

Vierailija
16/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on ollu kohta 40 vuotta naimisissa, mutta silti he ovat antaneet meille tyttärille semmoisen neuvon, että naisella tulee aina olla muutama tonni rahaa jemmassa, että sitten jos ero tulee, niin saa ensiksi lähdettyä hieman ulkomaille lepäilemään ja sitten vuokrattua itselleen kämpän. Ei tarvitse alentua ja jäädä tappelemaan asunnosta ja kattiloista. Sekös vasta eksää harmittaa, kun vaimo vaan näyttää kintaalla ja sanoo, että antaa lakimiesten hoitaa asia - aloitan jo uuden elämän, enkä jää ruikuttamaan.

Onhan tämä tietty helpommin sanottu kuin tehty, mutta itse antaisin tytöilleni saman neuvon...

Vierailija
17/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jättäisi.

Vierailija
18/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyllätää vaikeeta on ollut! Monet kymmenet itkut oon itkeny.

Vierailija
19/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsellinen ihminen ja kykenen hallitsemaan omaa elämääni.

Vierailija
20/23 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin aika shokissa alkuun, sen verran takavasemmalta tulisi kun ei mitään enteitä ole ollut, mutta kyllä siitä varmasti jo lastenkin takia selviäisin.