Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ultrassa paljastuu tuulimuna, niin mitä sitten tapahtuu?

Vierailija
16.03.2009 |

Tehdäänkö keskeytys vai odotellaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juuri päinvastoin: Yksityisellä todettiin tuulimuna (muistaakseni pe). Kättärillä uusintaultrassa (muistaakseni seuraava ma) todettiin syke.

Tarinan loppu: terve poika.

Vierailija
2/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin kaavinta heti seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni pari päivää käskettiin ootella ja sit menin sairaalaan ku ei mitään tapahtunut.

Vierailija
4/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saanut kyllä valita lääkkeellisen keskeytyksen. Kai olisi halutessaan saanut jäädä odottelemaankin, jos olisi kokenut sen hyvänä ratkaisuna.

Vierailija
5/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ajettiinkin ambulanssilla pillit päällä 100 km, minä kyydissä verenvuotoshokissa. :(

Vierailija
6/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tuhruvuoto oli jo alkanut ja lääkäri sanoi, että antaa kohdun tyhjentyä itsekseen. Parin päivän päästä ultrasta se sitten tyhjenikin, oikein rytinällä.

Vierailija
7/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolloin sitten määrättiin lääkkeellinen tyhjennys

Vierailija
8/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voisi raskautua mahdollisimman pian uudelleen.

Vierailija
9/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgin naistenklinikalla todettiin tuulimuna ja määrättiin kaavinta aika. Halusin toisen lääkärin mielipiteen kävin yksityisellä jossa tutkittiin tarkemmin. Eikä ollutkaan tuulimuna peruin kaavinta-ajan ja nyt terve poika 2v.

Tämä on aika yleistä pääkaupunkiseudun julkisilla puolella, kun resurssivajetta,kiirettä yms. eivät tutki kunnolla, harjoittelija lääkäreitä yms. en ole harvinainen kertomus pääkaupunkiseudun perhekaviloissa tai muissa äitilapsi piireissä.

Vierailija
10/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ultra yksityisellä, jonka jälkeen sairaalaan ultrattavaksi seuraavalle viikolle. Tyhjennys tehtiin lääkkeillä sairaalassa. Mikä ainakin minun osallani oli parempi. Oli osaava henkilökunta paikalla ja ei ollut yksin asian kanssa.

Vierailija
11/11 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks tuntia siitä kun oli todettu tuulimunaraskaus niin olin jo "leikkauspöydällä" ja siitä parin tunnin päästä pääsin kotiin...

ja tämä Oulussa vuonna -97