Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua alavatsa ja selkäkipu?

Vierailija
15.03.2009 |

Minulla nyt ollut reilu pari kuukautta jatkuvaa kipua alavatsassa. Menkkakivut minulla on todella kovat ja tämä kipu on samassa paikassa ja samanlaista kuin menkkojen aikaankin, mutta paljon lievempää. Kipu ei ole kokoaikaista mutta joka päiväistä kuitenkin.

Välivuotoa (vähäsitä rusehtavaa vuotoa) oli tammikuun kierrossa parina päivänä ja helmikuun kierrossa yhtenä päivänä. Vuoto tuli n.4-5 päivä menkkojen loputtua. Kierto mulla on aina ollut todella heittelevä, tämän vuooden puolella 33 ja 34. Koko viime vuoden kierto oli paljon lyhyempää n. 27.

Pissalla täytyy käydä hiukan useammin kuin normaalisti,mutta ei nyt mitään selkeää eroa kuitenkaan entiseen, helpoiten huomaan sen siiät että yöllä täytyy käydä 1-2 kertaa vessassa. Normaalisti en käy ollenkaan.

Tänään alkoi alaselkäkipu ihan yllättäen. Koko päivän ollut alaselkä tosi kipeä, jumpassa olen viimeksi käynyt tiistaina, urheilua en ole sen jäkeen harrastanut, paitsi kävelyä ,mutta siitä tuskin johtuu.

En tiedä onko näillä yhteyttä toisiinsa vai ei, mutta onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia.

Niin ja raskaana en ole.

(Huomiseksi mulla on varattu lääkäri tuon mahakivun vuoksi.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi