Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko äidin henkinen tila vaikuttaa sikiöön?

Vierailija
15.03.2009 |

jos äiti on masentunut ja itkee/hermoromahdus niin vaikuttaako se jotenkin sikiön kehitykseen? jos vaikuttaa niin fyysiseen vai henkiseen kehitykseen?

mä oon ihan rikki ja kaikki tuntuu niin toivottomalta, rv20. vauvakaan ei oo potkinut/liikkunut niin paljon tänään ku oon itkenyt hysteerisesti rähmällään lattialla. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän vain ei ota kantaa insuliiniannoksiin. :( en tajua sitä tohtoria.

-ap

Vierailija
2/10 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuollainen tilapäinen hermoromahdus lapsen terveyttä tuhoa.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tänään ja eilen verensokeri yli 20 (eilen 24)... diabetes ei pysy hallinnassa. se saa mut niin epätoivoseksi että voiko tää vauva olla terve.. + sitten se paska itku epätoivoinen olo. tänään oon tosiaan vaa itkenyt ja raivonut kaikille. henkisesti niin väsynyt.

-ap

Vierailija
4/10 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna neuvolaan ja juttele tilanteesta.

Vierailija
5/10 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös korkea sokeri väsyttää ja vaikuttaa mielialaan. Koita ulkoilla ja hemmottele itseäsi pikku jutuilla, Ja lepää aina kun mahdollista.

Vierailija
6/10 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaikuttavat myös mielialaan. Pääsisitkö ravitsemusterapeutille, jotta voisitten yhdessä katsoa sinulle sopivan ruokavalion, että tasapaino ei noin paljoa heittelisi? Voimia kovasti! yritä saada levätyksi!

Vierailija
7/10 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin töistä pois että voin sokereista pitää paremmin huolta. mut vaikka kuinka yrittää niin ei pysy kuosissa.

Vierailija
8/10 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja diabetes on 1. tyyppiä joka on ollut mulla 14vuotta.

-ap

Vierailija
9/10 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOisitko saada apua tämän ahdistuksen syihin? Siis eikö kannattaisi hoitaa ahdistusta pois?

Todellakin sikiöön vaikuttaa kaikki mikä äitiinkin. Tämä pitäisi olla itsestään selvää.

Vierailija
10/10 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempää vaikutusta sikiön terveyteen. Vaikutusta on vain pitkäkestoisella kovalla stressillä, joka siis tarkoittaa viikkojen ellei kuukausien stressiä (Predo-tutkimus esim, aiheesta).

Nyt kannattaisi kuitenkin hakeutua lääkäriin tms. jossa yhdessä mietitään verensokerien hallintaa, sillä ilmeisesti vain se aiheuttaa sinulle nyt ahdistusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi