Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pesukone rikki ja harmittaa niin vietävästi

Vierailija
01.03.2015 |

Pyykkikone sitten jumitti. On vaatteet sisällä ja rumpu ei pyöri. Ottaa kupoliin. Pakko ensin suursiivota koti, ennen kuin ketään voi päästää sitä korjaamaan. Siinä meni sunnuntaipäivä eikä huomiseksi ole töihin kunnon vaatteita.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:18"]Minun koneen poistoletku on kiinnitetty suoraan viemäriin. saa sen toki irti, mutta ei se vedn pois laskeminen tilannetta juuri muuta.
[/quote]
Nukkasihti irti. Kaikiss koneissa on tämä ominaisuus, poistaa vedet. Etsi käyttöohjeet.

Vierailija
22/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys ehkä mutta meidän nykyisessä koneessa ei ole nukkasihtiä lainkaan.

Kaikissa aiemmissa on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nyt vaan ne käyttöohjeet, äläkä täältä kysele.

Vierailija
24/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei. Minä olen valuttanut vedet pois, tuo edellisten viestien kirjoittaja on joku toinen. Mutta kai nyt jokainen ymmärtää, että märkiä ja pesuaineisia ne vaatteet nyt on. Kone oli ekassa pesujaksossa.

Vierailija
25/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:13"]

Vedet pois valuttamalla vaan. Säilyttäkää nyt hyvät ihmiset sen koneen käyttöohjeet ja katsokaa ohjeet sieltä! Ei noin avuton saa olla, aikaihminen!

[/quote]

Tässä ei paljon käyttöohjeet auta, päältä täytettävän rumpu ei aukea eikä rumpu pyöri. Älä ole tuollainen lukutaidoton, aikaihminen!

Vierailija
26/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:48"]

Heo, jos on päältä täytettä va se sisempi luukku on auenut sinne sisälle, niin sitä ei saa aukaistua ilman koneen seinän avaamista. Näin päältä avattavissa konissa, ja kyseessä sisällä oleva rummun luukku. Ohis.

[/quote]

Juuri näin tässä pelkään. :(

Vierailija
27/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE HETI AAMULLA GIGANTTIIN JA OSTA "CANDY/KARKKI" tai  " zaNUSSI"  pesukone hinnat molemmissa alle 299€ ja takuu 2vuotta !  EI TARVITSE KIITTÄÄ :D 

Vierailija
28/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:01"]

MENE HETI AAMULLA GIGANTTIIN JA OSTA "CANDY/KARKKI" tai  " zaNUSSI"  pesukone hinnat molemmissa alle 299€ ja takuu 2vuotta !  EI TARVITSE KIITTÄÄ :D 

[/quote]

Mitenkäs tämä auttaa saamaan pyykit ulos vanhasta koneesta?

Vierailija
29/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pujota joku rautalanka tai remmi rumpun ympäri niin että kiristämällä saat luukut taittumaan hiukan ja pyöritetty rumpu. Itselläni joskus kävi noin. Minulla oli onneksi sellaista jäykkää liittanaa muovia mitä on joskus isojen pakkauslaatikoiden ympärillä apuna ja sain sen sillä pyöritetty.

Vierailija
30/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi sinne koneen viereen, pysyy vaatteet viileenä. Tiivistä kylpp.ovi teipillä. Tai tee peltisaksilla reikä rumpuun, ellei alan hlö neuvo muuta.

Vierailija
31/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ruuvi rummun reikään, siihen naru ellei naapuri nahkahanskoin jaksa. T. Mie4

Vierailija
32/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas käynyt niin ja kaksi kertaa että en muistanut laittaa sisintä luukkua kiinni vaan sen uloimman, päältä täytettävä. Oli pyyhkeitä muutamia, hyviä, jumiutu ja kävin kysymässä liikkeessä oli takuu vielä niin ei takuu korvaa oma moka. No menin seuraavana päivänä liikkeeseen ja ostin melkein samanlaisen ja veivät vanhan pois. En nyt muista kuinka kauan oli väliä kun taas sama moka ja siinä oli mun puseroita kone täynnä ja takuu voimassa , menin ostamaan uuden koneen sivusta täytettävän.

Vierailija
33/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:01"]

Mulla on taas käynyt niin ja kaksi kertaa että en muistanut laittaa sisintä luukkua kiinni vaan sen uloimman, päältä täytettävä. Oli pyyhkeitä muutamia, hyviä, jumiutu ja kävin kysymässä liikkeessä oli takuu vielä niin ei takuu korvaa oma moka. No menin seuraavana päivänä liikkeeseen ja ostin melkein samanlaisen ja veivät vanhan pois. En nyt muista kuinka kauan oli väliä kun taas sama moka ja siinä oli mun puseroita kone täynnä ja takuu voimassa , menin ostamaan uuden koneen sivusta täytettävän.

[/quote] kerran jäänyt pojan känny farkkujen taskuun ja pesin koneessa mutta alkoi kuulumaan ääniä ja katoin niin känny koneessa ja sanoin että pkele.

Vierailija
34/35 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäi samalla tavalla luukku auki. Huolto maksoi n 130 e, samalla puhdisti sitä koneistoa, vaihtoi jonkun tiivisteen ja lkiinnitti poistoletkun paremmin siihen seinäputkeen. Ja tästä on varmaan viisi vuotta, ja kone, AEG, toimi edelleen moitteettomasti.

Vierailija
35/35 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tajunnut kuinka sotkuiseksi jotkut päästävät kotinsa, jos pitää tehdä suursiivous/joulusiivous/kevätsiivous erikseen.

Ai jaa? Meille se on ihan arkea.