Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MT ongelmat

Vierailija
22.02.2015 |

Olen lukenut tätä palstaa ja useasti nousee esiin mt ongelmat ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Millainen sairaus tuo on? Tuntuu että liian moni on menettänyt ystävänsä / läheisensä kun tämä on tehnyt itsemurhan tämän sairauden tuomien ongelmien vuoksi. Eikö terveydenhuollon ammattilaisetkaan ymmärrä sitten tuon vakavuutta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietääkseni kovinkaan hyvin, kirjaviisaus ei ole sama asia kuin omakohtainen kokemus.

Asiasta saa tietoa googlettamalla.

Vierailija
2/3 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut siis ihan oikeista kokemuksista tämän sairauden kanssa, sillä google ei anna kuin samaa tietoa jota saa kirjoistakin.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:50"]

Olen lukenut tätä palstaa ja useasti nousee esiin mt ongelmat ja kaksisuuntainen mielialahäiriö. Millainen sairaus tuo on? Tuntuu että liian moni on menettänyt ystävänsä / läheisensä kun tämä on tehnyt itsemurhan tämän sairauden tuomien ongelmien vuoksi. Eikö terveydenhuollon ammattilaisetkaan ymmärrä sitten tuon vakavuutta?

[/quote]

Kys härö on sellainen, että normi tyyppi ajattelee lähinnä kusen lainehtivat potilaan päässä siten, että välillä tursuaa korvista ja välillä nielettää.

Melkoinen osa terveydenhuollon ammattilaisista elää jossain Decartesin dualismissa eikä tajua vittuakaan ihmismielen ja kehon mekanismeista, joita he sitten ulkoaluettujen hoitoohjeiden mukaan yrittävät muka hoitaa.

Järjestelmää ei voi parantaa, sillä se on juuri niin hyvä kuin ne tyhmät ääliöt, joista se on kasattu. Eli ei kovin hyvä.