Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi tehdä kun mieheltä elämänhallinta kadonnut täysin?

Vierailija
15.03.2009 |

Olen täällä jo ennenkin valittanut just siitä että miehellä tunteet yhtäkkiä meni. Olen raskaana. Nyt tilanne mennyt siihen että mies bailaa viikonloppuisin ja käyttää siis koko tilinsä viikonloppuna! Työpaikka vielä on, mutta en tiedä miten sen pitää kun ei ole ensi viikolla rahaa mennä töihin. Kertokaa mulle ihan oikeesti joku paikka mihin soitan. Mies kovasti haluaisi asiat kuntoon, muttei ite kykene mihinkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi. Harva mies pystyy rehelliseen itsetutkiskeluun ja kokonaisvaltaiseen muutokseen. Ne yrittää päästä sieltä, missä aita on matalin. Sen huomaa just tuosta, että kun miehen pitäisi tukea sinua ja kantaa vastuuta, hän vaan bailaa ja tuhlaa rahat.

Ei se muutu. Ei ne koskaan muutu. Tai no, joskus jotkut harvat muuttuu.

Joko sä siedät, nielet, kestät ja kannat vastuun yksin lapsesta ja kodista (kuten niin monet naiset tekee) tai sit otat eron ja varot, ettet enää kotiisi ota uutta miestä bailaamaan ja tuhlaamaan rahaa.

Teistä on tulossa perhe. Silloin ei bailata ja tuhlata rahaa. Piste.

Vierailija
2/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sain tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies itsekin haluaa muuttua, niin minäkin ehdotan että rahat toistaiseksi sun tilille ja sinä säännöstelet rahan käyttöä. En tiedä muuttuuko tuollainen mies koskaan, sinun vuoksesi tietysti pitää toivoa että muuttuu. Mitäs sitten kun vauva syntyy, onko mies puhunut aikooko jatkaa poikamieselämäänsä sittenkin? Halusiko mieskin lasta?

Vierailija
4/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne sulla voi ressukkaa.........kortit pois että pitää pankista rahat hakee näkee mihin rahansa laittaa.Aika vastuuntunnoton on nyt mies.Oliko raskaus suunniteltu?

Vierailija
5/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mä olen jo kaiken yrittänyt. olla tukena olla ei tukena. Ainoa asia mitä en ole tehnyt etten ole soittanut poliiseja. Se mun pitäisi varmaan tässä tehdä. Miehellä ei ole paikkaa mihin mennä. Vaihtoehto toki olisi myös että rahat siirtyy mun tilille heti kun palkka tulee, mutta mies luultavasti sanoo siihen että EI kyllä se hoitaa omat asiansa, mutta tää viikonloppu ei edes ollut ainoa kun rahat meni kahdessa päivässä, näitä on ollut nyt enemmänkin. t ap

Vierailija
6/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin perheterapiaa. Me käytiin perheasiain neuvottelukeskuksessa ja mies pääsi kiinni tunteisiinsa yhteisissä keskusteluissa. Samalla hän kuuli tunteistani ja alkoi ymmärtää käytöksensä merkityksen.

Vierailija
7/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi syntyy ja tiedän ettei mies nyt niin sekasin vielä ole ettei samaa haluaisi. Mies on onnellinen lapsesta tottakai, muttei masennukseltaan pysty sitä niin ajattelemaan. Mies on nyt kaksi kertaa käynyt psykiatrilla mutta eihän se nyt voi mitään siihen sanoa jos mies vaan ón niin pihalla elämänsä kanssa ettei tajua että rahaa tarvitsee elämiseen. t ap

Vierailija
8/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi syntyy, olet niin hormonihuuruissa, ettet tajua tuonkaan vertaa.

Vierailija
9/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä pihalle millään keinolla (paitsi tietenkin poliisit) niin siksi kyselen että mitä v..ua teen??

Vierailija
10/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ottaa yhteys perheneuvolaa tai liementerveystoimistoon ja passittaa mies hoitoon! Oikealla lääkityksellä saa itsensä kuntoon.

Vierailija
11/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. alat katsella hommia siihen malliin että pärjäät kun lapsi syntyy

tuollaista miestä ei kannata siihen ottaa lisätaakaksi, oppikoon pärjäilemään itsekseen ja tulkoon vaikka sitten takaisin.

Vierailija
12/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain apua. Ollaan siellä ennenki oltu asiakkaita ja kun lopetettiin niin meille sanottiin että voi ottaa tarvittaessa yhteyttä. Haluan tosiaan auttaa miestä, enkä "jättää oman onnensa nojaan". Moni täällä vaan jättäisi asian näin ja jättäis miehen, mut mies on niin masentunut selvästi ettei varmasti yksin selviäis. t ap

Vierailija
13/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheneuvolaan tai neuvolassa juttele asiasta. Luulen kyllä, että et pysty miestäsi auttamaan ja silloin ainoa mahdollisuus on lähteä. Voimia sinulle ja toivottavasti saat apua!

Vierailija
14/14 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään bipolaarisen ihmisen jolla maanisessa vaiheessa rahat menee ihan älyttömiin ostoksiin (niistä ostoksista papukaija ehkä "paras").

Lääkitystä ei muista ottaa niin nuin käy.

Holhous on ainoa keino saada rahat riittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän