Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

P#### sukulainen!

Vierailija
15.03.2009 |

Tuskinpa hän olisi lähtenyt lepäämään, jos paukkuja skarppaamiseen vielä olisi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minustakin on todella epäsopivaa käyttää sukulaisiaan hyväkseen noin.. itse siivoan kotini tottakai jos joku ystävällinen hoitaa lastani sen ajan kun pääsen lepäilemään viikonlopuksi.. ja jos äiti on todella väsynyt ja masentunut, ei minnekään kylpylään edes jaksa lähteä.. olisi sitten rehdisti pyytänyt itselleen siivousapua ja apua lastenhoidossa jotta olisi saanut samalla vähän itse hengähtää kotosalla..

ap sinun kannattaisi tämän äidin kanssa todella vakavasti puhua siitä, että tällainen tilanne ei voi jatkua.. jos äiti ei selviä arjesta lapsen kanssa yksin niin joitain tukitoimia olisi hyvä harkita..

Vierailija
22/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua siivota, mutta minun TÄYTYY. Jos haluavat minun apuani tai tuon toisen hyväksikäytetyn, niin sitä saa tuomalla lapsen meille hoitoon. Keksiköön kissalle hoitajan lähiympäristöstä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin elää paskan keskellä.

Puhut sille naiselle suoraan että koti pitää siivota ennen kuin sinne vieraita pyytää ja myös muulloinkin. Sanot ettet voinut elää saastan keskellä ja sinun oli pakko siivota. Pyydä palkka. Jos muijalla on varaa oleilla kylpylöissä on varaa maksaa siivoukseta palkkaa.

Sano suoraan jos ei jaksa itse siivota hankkii siivoojan.

Jos olet huomannut että lapsen hoito ei ole asianmukaista voit tehdä lastensuojeluilmoituksen.

Vierailija
24/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hänellä ihan hyvä palkka.

ap

Vierailija
25/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sillä oikeasti ollakin jotain mielenterveysongelmia. Mun mielestä vois olla ihan hyväkin kysyä sossusta apua. Hän ei varmaan itse vain pysty myöntämään itselleen ongelmiaan?

Muuten, jos olisin tuo äiti, niin tuskin olisin kissaa ottanut tai harkitsisin vakavasti kissalle uutta kotia.

Vierailija
26/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua siivota, mutta minun TÄYTYY. Jos haluavat minun apuani tai tuon toisen hyväksikäytetyn, niin sitä saa tuomalla lapsen meille hoitoon. Keksiköön kissalle hoitajan lähiympäristöstä.

ap

Vierailija
27/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok! Minä tyhmä en heti tajunnut lähteä lapsen kanssa hotelliin viikonlopuksi.

ap

Vierailija
28/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olit valmis hoitaan lapsen ja kissan, mutta siivous ei kuulunut sun ajatukseen, eikä kai sun ois tarvinut siivotakkaan, hmm... mihin se äiti sitten häipyi? Kun ei edes kaverina siivonnut

Vierailija
29/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse elää kuin siat karsinassa, paskaa nurkissa

En mä ainakaan päästäis ketään, meille lapsen hoitajaksi jos joka paikka ois sikaisessa kunnossa

Vierailija
30/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella mukava viikonlopu kun olet sielä naama norsunvitulla arvostellut hänen äitiään..

Vierailija
31/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt tilaisuutta jutella äidin kanssa. Tulin pitkältä matkalta ja siksi tämä järjestely.

ap

Vierailija
32/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävänä, kuin sitä, että kukaan ei tukenut mua siinä ajatuksessa, että mun vanhemmat oli aika perseestä. Siinä sitten mietin omassa päässäni, että ehkä se olen minä, jossa on vikaa, kun kaikki vaan hymistelee ja kehuu laiminlyövää äitiä.

Mun elämäni paras hetki oli se, kun joskus teininä ensimmäisen kerran aikuinen ihminen, joka oli nähnyt tilanteeni sanoi, että se on epäreilu ja minua kohdellaan väärin.

Miksi tuollekaan lapselle olisi pitänyt esittää, että kyllä äiti on mahtava tyyppi, kun antaa lapsensa elellä paskan keskellä? Kyllä se on ihan ok antaa lapsen ymmärtää, että kaikki eivät todellakaan toimi niin, ja ainakin tässä asiassa oma äiti toimii väärin. Lapsi ansaitsee inhimilliset olosuhteet, joihin ei kuulu eläinten paskoissa pyöriminen.

Vierailija
33/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi joku kuka antaa äidille vapaata voi pyytää lasta kotiinsa.

Vierailija
34/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS teidän mielestänne ap. on se, jolla tässä on isoja ongelmia, niin pelottaa millaisissa paskaluukuissa teidän lapset elää laiminlyötyinä...

Vierailija
35/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee hyvää hyvyyttään teitä auttamaan lastenhoidossa työviikon päätteeksi, ettekö muka yhtään katso, millaisessa kunnossa kämppä on?

Vierailija
36/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että äiti tulee silloin kun lupasi. Ajan tänään vielä 300 km kotiin ja huomenna on työpäivä.

ap

Vierailija
37/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla lapsi ja kissa. Säälin tässä tapauksessa nyt sitä lasta, joka joutuu elämään sotkun ja siivottomuuden keskellä ja kissaa, jolle ei ole järjestetty puhdasta vessaa. Ymmärrän ap:n ärtymyksen siitä, että tuollaiseen siivoon on koti päässyt. Olisiko aiheellista tehdä ilmoitus lastensuojeluun ja eläinsuojeluun. Ei se äiti siitä mitään opi, että sukulaiset käyvät vuoronperään siivoamassa. Joku ongelma sillä ihmisellä on, jos sukulaiset ovat sopineet vuorottelusta hänen taloutensa hoitamisessa. Tiedän että on tuollaisia sottapyttyjä, joilla ei ole mitään mielenterveysongelmia ja sitten on myös niitä ihmisiä, joille masennus tätä aiheuttaa. Se, että äiti jaksaa lähteä kylpylään rentoutumaan, kertoo kyllä siitä, että ei äidillä kovin paha depressio ole. Pahasti masentunut ei tuollaistakaan jaksaisi tehdä ja järjestää.

Vierailija
38/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS teidän mielestänne ap. on se, jolla tässä on isoja ongelmia, niin pelottaa millaisissa paskaluukuissa teidän lapset elää laiminlyötyinä...

ihanaa, kun jengin saa provosoitumaan yhdestä likaisesta asunnosta. Nyt taas äipät unohtaa LAPSEN. Ei se kodin puhtaus vaan turvallinen koti ja välittävät AIKUISET... Ja ihan tuha väittää, että lapset kasvaa onnelisiksi vain "täydellisissä, Vim-kodeissa". Hah... Luultavasti se lapsi on fiksumpi kun suurin osa tänne avautuvista av-mammoista.

Vierailija
39/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten on ap:llä*kin* *isoja* ongelmia.

Meillä on nsiistiä vaikkakin välillä leluja lattialla

Kissakin löytyy, mutta hänen pisupuut ei haise.

Vierailija
40/49 |
15.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuohan kuulostaa jo lastensuojelutapaukselta!!! Jumankauta, jos kissa on repinyt vaatteita kaapista paska-alustakseen ja jääkaappi siinä kunnossa ettei voi enää ruokia sinne laittaa, niin tekisin ihan rehellisesti ilmoituksen. Ei voi äidillä olla kaikki kunnossa jos lapsi joutuu tuollaisissa oloissa elämään. Ihan kamalalta kuulostaa, ja sääliksi käy lapsiparka. Lapsi suojelee äitiänsä, muista ap se. Eli tuskin kertoo miten huonosti asiat oikeasti on.

Tee jotain heti huomenna. Eli ilmoitus äidistä. Voithan kysellä häneltä että miten jaksaa. Ilmeisesti on aika huonossa kunnossa, tuskinpa on edes mihinkään kylpylään mennyt. Aika surullista luettavaa tämä. Ja nämä samat ämmät täällä palstalla itkee kun "meistä on tehty ilmoitus lastikseen, ei varmana oo mitään syytä".....Just. Menkääs itseenne. Ap ei mesoa turhaan!